AQUA Carpatica scotea acum ceva vreme un spot în care afirma cu mândrie că oferă spre comercializare cea mai pură apă din lume, cu 0% nitrați. Bun, foarte tare, o companie ce urmărește păstrarea sănătății și alte chestii demne de laudă. Doar că prin campania “Legea Apei”, producătorul și-a dat-o serios cu tesla pentru că a afirmat că apa lor plată conține nitrați și că, de fapt, doar cea carbogazoasă nu prezintă substanța aia care generează șoc și groază mai nou. Păi și primul spot? Nu primim și noi un disclaimer? Măcar un text imposibil de mic… Mnu…
Vizitând pagina lor de Facebook să văd cum stă treaba, am intrat pe fir cu adminul paginii care a ținut să-mi arate ca nu am dreptate și ca ceea ce au făcut e perfect etic, ba mai mult, însuși domnul Valvis, acest fost investitor de succes la Rapid București, mai avea puțin și mă lua cu “tinere” în încercarea de a-mi explica diferența dintre apa carbogazoasă și cea plată.
Aflând că CNA a decis să le retragă spot-ul de pe TV m-am întors pe pagina Facebook să văd dacă s-a mai comentat ceva după mine. Nu am mai găsit comentariile mele, noroc că Facebook îmi înregistrează toată activitatea, chiar dacă destinatarul o șterge.
Comentariul e din 22 martie. SOCIAL MEDIA FTW!
Leave a Reply