Geneza (Facerea) sau Întâia carte a lui Steve
La început, Apple a făcut seria de reclame Mac vs PC (Justin Long vs John Hodgman). Campania era numită oficial “Get a Mac” și a devenit un cult printre fanii lui Jobs. Timp de trei ani, Apple a aruncat cu astfel de săgeți în curtea Microsoft:
https://youtu.be/KNnX6XRQBec
Ziua a doua
După care Microsoft a scos tableta Surface și a început să livreze reclame pe același model. Fie că era vorba de iPad, fie că Surface-ul trebuia să bată neapărat un Macbook, Microsoft s-a distrat, chit că reclamele lor nu m-au convins:
Asta s-a întâmplat pentru că seriei Surface i-a luat ceva timp să se hotărască ce e și împotriva cui se bate pe piața portabilelor. Lipsa identității cauzează confuzie în rândul consumatorilor, așa că n-am luat vreodată Surface în serios.
Ziua a treia
Acum, după ce Apple a scos vreo două generații de iPad Pro și au învățat cum să atașeze o tastatură, văd că băieții din Cupertino au ieșit cu o serie de reclame care pun cel mai dezvoltat iPad pe o scară superioară unui PC.
https://youtu.be/INs_bnk4yJQ
O fi mișto că pot mixa pe un iPad și că pot încărca direct în Mixcloud ceea ce înregistrez. Dar dacă aveți vreodată nevoie să tăiați capetele unui mix, tot la PC/Mac trebuie să apelați.
Sper să nu ajungem la 7 zile sau, mai rău, să trecem printr-un întreg testament de reclame Mac vs. PC.
Leave a Reply