După ce au scos €170 milioane vara trecută pentru a-i cumpăra pe francezi, finlandezii au făcut ieri marele pas și au tras Withings pe linie moartă. În locul brand-ului francez a apărut Nokia Health.

La o simplă privire, Nokia a reușit în jumătate de an să pună la dispoziția clienților o gamă de telefoane, plus câteva accesorii inteligente preluate de la Withings. Foarte util pentru clienții care caută să construiască un ecosistem. Gadget-urile nu au suferit modificări la nivel de hardware, singurul lucru diferit fiind noul logo Nokia.

Cu ocazia asta, finlandezii au făcut puțină curățenie, lăsând doar ceasurile Activite Steel și Steel HR în gamă. Rebranding-ul a dus și la un refresh al aplicației de mobil Health Mate, care arată cam așa:
Nokia Steel HR va fi disponibil din toamnă.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Tech

ENGIE aduce produse de pe Indiegogo

Rareori se întâmplă ca produsele de pe Indiegogo sau Kickstarter să mă impresioneze. Ăsta e unul. Altul e Sensibo, un gadget care leagă telefonul de aparatele de aer condiționat. Totul a început acum 3 ani, când Read more…

Foto

Zeiss revine lângă Nokia

Undeva, într-un sertar, un Nokia N73 roșu, cu cameră de 3.2 megapixeli și optică Zeiss încă speră că îl voi folosi măcar câteva zile. Din păcate, la fel ca Vama Veche, Nokia nu mai e Read more…

Tech

Ce spuneau zvonurile despre primul iPhone

Toată lumea e cu ochii pe următorul iPhone. Va avea butonul Home integrat în ecran, cu tot cu senzorul de amprentă? Va avea încărcare prin inducție? Vom afla cu siguranță peste vreo 3 luni. Până Read more…