Gândiți-vă la anul 2008 și la ceea ce însemna social media atunci. Eu treceam în anul 2 de facultate, aveam un telefon ce rula Symbian, pe un procesor cu frecvență de 220Mhz și pe care cea mai tare aplicație era browserul Opera. Foursquare și Instagram nu existau, iar lumea abia cunoștea puterea unor sisteme de operare mobile precum iOS și Android. Dacă revenim în 2014, social media este un mod de viață cât se poate de real, oricât de clișeic ar suna. De aceea mă bucur să văd că Webstock își păstrează statutul de tradiție pentru cei ce activează pe rețelele sociale.

Echipa câștigătoare nu se schimbă, așa că evenimentul de pe 26 septembrie, de la JW Marriott Bucharest Grand Hotel este alcătuit din conferințele propriu-zise și Premiile Webstock, unde vedem cele mai bune campanii de care v-ați lovit cât ați stat pe net. Deocamdată nu s-au anunțat speakerii, însă, cu mai mult de două luni până la eveniment, ar fi bine să vă faceți o rezervare pe site-ul Webstock, că nu se știe ce mare onliner pe care îl apreciați va veni.

De asemenea puteți deveni și blogger acreditat sau ambasador Webstock.

webstock 2014

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.