Este foarte posibil să fi auzit de campania celor de la Untold Festival. În inima regiunii definite, printre altele, de Dracula, organizatorii s-au gândit la faptul că oamenii pot plăti o parte din valoarea biletelor prin sânge (fără lacrimi și sudoare). La propriu. Campania s-a întins rapid în toată țara, organizatorii Untold comunicând orașele unde se poate dona sânge în scopul obținerii de reduceri.

10838216_414773065391555_3475857240187670001_oPe lângă succesul înregistrat (citisem pe undeva că un centru de transfuzii dintr-un oraș mai mare ajunsese la limita de stocare a sângelui donat), campania a fost preluată de către publicațiile din afară: BBC, The Guardian, Fortune, The Verge, Beatport, Huffington Post, Adweek. Campania a avut ca dată limită 24 iulie, însă, pe 27-28 iulie Untold oferă bilete de o zi celor care donează sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină București, din Strada Constantin Caracas nr. 2.

11707748_416645438537651_1208831749713483730_o

Este campania pe care aș fura-o fără regrete de la organizatorii Untold. Și cred că nici ei nu s-ar supăra.

foto via Untold Festival

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Muzica

Lucrurile pe care le poți face cu Spotify în România

Lansarea Spotify pe piața din România vine cam la spartul târgului, când absolut toată lumea interesată de streaming are câte un abonament. Cu toate astea, Spotify este încă numărul 1 în materie de streaming audio, Read more…

Film

Star Wars Live In Concert: cum ar trebui să vedem filmele de acum încolo

George Lucas nu ratează nicio ocazie de a scoate bani din franciza Star Wars, doar a relansat “The Phantom Menace” în 3D. “A New Hope” acompaniat de Orchestra Simfonică București are mai mult sens, așa Read more…

Muzica

UNTOLD 2018: in need of some Anjuna Love

Ieri au ieșit trei știri importante despre Untold Festival. Prima dintre ele: următoarea ediție va avea loc între 2 și 5 august. Tot la Cluj, tot în același în parc și tot cu aceeași atmosferă Read more…