Este foarte posibil să fi auzit de campania celor de la Untold Festival. În inima regiunii definite, printre altele, de Dracula, organizatorii s-au gândit la faptul că oamenii pot plăti o parte din valoarea biletelor prin sânge (fără lacrimi și sudoare). La propriu. Campania s-a întins rapid în toată țara, organizatorii Untold comunicând orașele unde se poate dona sânge în scopul obținerii de reduceri.

10838216_414773065391555_3475857240187670001_oPe lângă succesul înregistrat (citisem pe undeva că un centru de transfuzii dintr-un oraș mai mare ajunsese la limita de stocare a sângelui donat), campania a fost preluată de către publicațiile din afară: BBC, The Guardian, Fortune, The Verge, Beatport, Huffington Post, Adweek. Campania a avut ca dată limită 24 iulie, însă, pe 27-28 iulie Untold oferă bilete de o zi celor care donează sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină București, din Strada Constantin Caracas nr. 2.

11707748_416645438537651_1208831749713483730_o

Este campania pe care aș fura-o fără regrete de la organizatorii Untold. Și cred că nici ei nu s-ar supăra.

foto via Untold Festival

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Muzica

Două melodii bune de la #ABGT250

Above & Beyond au marcat 250 de episoade ale emisiunii Group Therapy printr-un weekend plin de muzică organizat în America, în statul Washington (The Gorge Amphitheatre). Pe lângă melodiile lor și anunțul că următorul album, Read more…

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…