Zielele astea, Relu Fenechiu, ministru al transporturilor, a zis ca nu se declară dat pe spate de opțiunea metroului până la Otopeni. Sincer nici eu, însă presa a mușcat-o încă o dată și dezbate în lung și-n lat un subiect vechi de ani buni. Problema noastră ca popor e că stăm mult la taclale, despicăm firul în patru și nu luăm nicio măsură.

Că “să vedem, să studiem, să facem un plan”. Mari porcării! Când eram eu în facultate niște băieți deștepți s-au apucat să studieze necesitatea unei linii ferate între Gara de Nord și Otopeni. Băieții au venit cu cifre, costuri estimative și tot tacâmul, așa că nu înțeleg de ce ai noștri bravi conducători o tot dau cotită (mă rog, înțeleg, dar mă fac că nu) și nu încep lucrările. Sunt 4 ani de când oamenii ăștia au găsit soluția!

Vedeți traseul Gara de Nord, cât și alte propuneri aici.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Metrou sau tren până la Otopeni | Fără SupărareFără Supărare · July 7, 2013 at 13:50

[…] de fapt este una veche, după cum scrie Dan Pandrea, din 2009 au fost niște băieți care au propus acest lucru, venind cu planuri și costuri […]

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…

Cotidiene

E bine cu autobuzul pe linia de tramvai, dar…

Aud că Primăria a găsit soluția pentru fluidizarea traficului: transformarea șinelor de tramvai în benzi speciale pentru autobuz. Prin ceea ce cred că este un exces de zel, măsura prevede ca linia 21 (Sf. Gheorghe Read more…

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…