Zielele astea, Relu Fenechiu, ministru al transporturilor, a zis ca nu se declară dat pe spate de opțiunea metroului până la Otopeni. Sincer nici eu, însă presa a mușcat-o încă o dată și dezbate în lung și-n lat un subiect vechi de ani buni. Problema noastră ca popor e că stăm mult la taclale, despicăm firul în patru și nu luăm nicio măsură.

Că “să vedem, să studiem, să facem un plan”. Mari porcării! Când eram eu în facultate niște băieți deștepți s-au apucat să studieze necesitatea unei linii ferate între Gara de Nord și Otopeni. Băieții au venit cu cifre, costuri estimative și tot tacâmul, așa că nu înțeleg de ce ai noștri bravi conducători o tot dau cotită (mă rog, înțeleg, dar mă fac că nu) și nu încep lucrările. Sunt 4 ani de când oamenii ăștia au găsit soluția!

Vedeți traseul Gara de Nord, cât și alte propuneri aici.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Metrou sau tren până la Otopeni | Fără SupărareFără Supărare · July 7, 2013 at 13:50

[…] de fapt este una veche, după cum scrie Dan Pandrea, din 2009 au fost niște băieți care au propus acest lucru, venind cu planuri și costuri […]

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Sony anunță un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea

Chiar înainte de CES, Sony a anunțat că următorul obiectiv pentru aparatele foto APS-C, montura E va fi un 18-135mm f3.5-5.6 OSS. Practic, este un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea, dar de care Sony Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…