Zielele astea, Relu Fenechiu, ministru al transporturilor, a zis ca nu se declară dat pe spate de opțiunea metroului până la Otopeni. Sincer nici eu, însă presa a mușcat-o încă o dată și dezbate în lung și-n lat un subiect vechi de ani buni. Problema noastră ca popor e că stăm mult la taclale, despicăm firul în patru și nu luăm nicio măsură.

Că “să vedem, să studiem, să facem un plan”. Mari porcării! Când eram eu în facultate niște băieți deștepți s-au apucat să studieze necesitatea unei linii ferate între Gara de Nord și Otopeni. Băieții au venit cu cifre, costuri estimative și tot tacâmul, așa că nu înțeleg de ce ai noștri bravi conducători o tot dau cotită (mă rog, înțeleg, dar mă fac că nu) și nu încep lucrările. Sunt 4 ani de când oamenii ăștia au găsit soluția!

Vedeți traseul Gara de Nord, cât și alte propuneri aici.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Metrou sau tren până la Otopeni | Fără SupărareFără Supărare · July 7, 2013 at 13:50

[…] de fapt este una veche, după cum scrie Dan Pandrea, din 2009 au fost niște băieți care au propus acest lucru, venind cu planuri și costuri […]

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

Cotidiene

Românii luptă împotriva prețului la pompă cu un nou protest de o zi

În timp ce treburi mult mai importante se întâmplă în țară, un tip a pus pe Facebook (nu dau link, că vă speriați ce e acolo) un eveniment prin care anunță mare protest de o Read more…

Cotidiene

Am testat Ape Rider

În ultimele săptămâni s-a tot stricat tramvaiul de pe Petricani, evenimente ce s-au suprapus cu lansarea serviciului Ape Rider. Practic, este un GetPony pentru cei ce preferă bicicleta. Plus că este mult mai ieftin. Serviciul Read more…

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…