Justin Long a devenit celebru după ce a jucat în reclamele Mac vs PC, produse de Apple în decada trecută. Era imaginea baiatului în blugi și hanorac, care îl depășea la toate capitolele pe contabilul cu burtică (PC).

Eh, același Justin Long tocmai a început să apară în niște reclame pentru Huawei, producătorul chinez care a depășit Apple la vânzările din China și care dorește să vândă cele mai multe unități la nivel global până în 2020.

Ok, n-a sărit în curtea Microsoft, deși reclamele menționează sistemul de operare Windows pe una dintre tabletele promovate, dar “Android” e cuvântul ăla care a generat sintagma “thermonuclear war” din gura lui Jobs.

Dincolo de exagerările care se vehiculează deja prin comentariile reclamelor, inclusiv cele de mai sus (care trebuie luate într-o notă amuzantă, chiar dacă la ora asta mi-am pierdut umorul), reclamele sunt drăguțele și cam atât.

Categories: Tech

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Ioan Mihai · February 5, 2017 at 17:22

Oh! Sunt bune 😛

Leave a Reply

Related Posts

Tech

Un argument în favoarea parolelor complicate

Atacul de la St Bernardino a adus în discuție, printre altele, securitatea telefoanelor mobile. Bănuiesc că știți povestea: FBI le-a cerut celor de la Apple un backdoor, Cook a zis “nu” și de acolo s-a Read more…

Foto

Adobe Lightroom Mobile primește cea mai tare funcție de pe versiunea desktop

Pe lângă Facebook, Instagram și Twitter, Adobe Lightroom este cealaltă aplicație pe care o folosesc în fiecare zi pe telefon. În ultimii doi ani, Adobe a băgat cărbuni și a adăugat noi funcții aplicației pe Read more…

Tech

Apple lucrează la imagine, mai puțin la setea de noi produse a fanilor

Deși Apple a anunțat din prima că evenimentul va fi axat pe educație, publicul a tot speculat în privința posibilelor produse. Așa cum am văzut aseară, Apple a anunțat un iPad cu actualizări hardware minore Read more…