Elon Musk se aștepta la cel mult un sfert din totalul celor 276.000 de precomenzi înregistrate până sâmbătă pentru nou anunțatul Tesla Model 3, iar asta ridică niște probleme pentru producătorul american. Chiar șeful Tesla a declarat că trebuie să regândească mecanismul de fabricare pentru sutele de mii de mașini comandate, mai ales că primul trimestru din 2016 nu a fost la fel de productiv pe cât s-a dorit.

Situația prin care trece Tesla îmi aduce aminte de marea problemă de pe Kickstarter: companiile se trezesc cu mii de comenzi, poate chiar zeci de mii de comenzi. Drept urmare, se încurcă în procesul de asamblare/fabricare, eșuând atât de răsunător, încât platforma de crowd funding a angajat un jurnalist pentru a afla de ce s-a ajuns la faliment. Dacă aveți timp, vă recomand să îl citiți.

Fiecare precomandă pentru noul Model 3 poate fi retrasă oricând, iar Tesla se află în fața celei mai mari provocări: grăbirea adoptării mașinilor electrice stă pe umerii unui CEO care trebuie să termine mașina, să asigure capacitatea de producție și pe cea de livrare și să dubleze numărul de stații de încărcare și de magazine Tesla. Toate până la finele anului viitor.

 

Categories: Auto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Alternativă la DN2

Pentru că am trecut peste unul dintre cele mai sângeroase weekend-uri de pe șoselele României, vă las mai jos o variantă de evitare a Drumului Național 2, între Buzău și București. Varianta e valabilă atât Read more…

Auto

Am condus Opel Crossland X

Am trecut de două ori pe la Opel GTT, reprezentanța de pe Theodor Pallady, ca să testez Opel Crossland X. Am tot vorbit despre mașina asta, de când a fost anunțată în iarnă. Pe scurt, Read more…

Auto

Paradoxul dorinței de autostrăzi

Autostrăzile sunt marea durere a fiecărui cetățean care stă cu fundul pe patru roți și marea promisiune a fiecărui candidat ce stă cu fundul pe bugete. Niciunul nu reușește să se atingă de ele. Unul Read more…