Antena1 se pregătește să lanseze o nouă emisiune, “Te cunosc de undeva?” ce are un concept simplu: o mână de vedete, imitând cântecele altor vedete, fiind jurizate de alte vedete. Simplu, nu? Aseară am apucat să văd câteva momente din ceea ce va fi sâmbătă seara la televizor și merită să dedic câteva rânduri.

Deși emisiunea este înregistrată, toate momentele artistice sunt trase din prima, așa că fiecare dintre participanți va avea o singură șansă pentru a convinge juriul. Timp de 10 săptămâni toți cei 8 concurenți (nu stau să-i numesc, îi găsiți pe site) vor trage la sorți câte un artist și îl vor imita cât pot ei de bine. În ultima săptămână fiecare dintre ei își va alege artistul și melodia preferată.

Motivul? 15.000 – premiul care se va transforma într-o donație către cei care au nevoie, fiecare dintre concurenți alegându-și un caz umanitar. Am fost totuși informat că nu cazul primează, ci performanța participanților.

Acum puțin despre eveniment: am ajuns cu o oarecare întârziere la noul sediu Intact, am stat, am văzut și am plecat. Despre oameni nicio problemă: râd, se simt bine, fac glume între ei (poate fetele mai mult decât băieții, oricum Temișan e un fel de Auraș), momentul plecării a fost puțin stânjenitor, mai ales că mi se pare stupidă acea plăsuță pe care o primim la fiecare eveniment. Nu că nu mi-ar fi plăcut mouse pad-ul de la Blogoree sau cana de la Vodafone, sunt lucruri foarte utile. Dar pe lângă faptul că momentul în sine este stânjenitor, descoperi că unele lucruri nu au o utilitate practică.

Nu vreau să par arogant sau mofturos, dar atunci când presa este invitată de PR la un eveniment, ar fi bine ca respectivul departament să se gândească la ce i-ar trebui unui om de presă un tricou și o șapcă inscripționate cu logo-ul emisiunii (eu le duc la țară și le scot când leg sau culeg via). Uite o soluție (și nu sunt primul care o spune): decât toată poliloghia cu plăsuța si toate cele mai bine un stick USB (4GB costă vreo 20 lei) în care să se și pună comunicatul de presă, ca să nu mai stea cineva toată dimineața să arhiveze și să trimită mail-uri.

După ce acoperim subiectul putem folosi mai departe stick-ul. Și niciodată nu sunt suficiente, așa că bring it on! În fine, astea sunt subiectivismele mele gratuite, dar dacă vreți să o vedeți pe Delia Matache cu niște ochi mari și negri, atunci sâmbătă seara aveți șansa.

PS: Din păcate nu va exista niciun “Idol” din partea Antenei în această primăvară.

foto via


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Muzica

UNTOLD 2018: in need of some Anjuna Love

Ieri au ieșit trei știri importante despre Untold Festival. Prima dintre ele: următoarea ediție va avea loc între 2 și 5 august. Tot la Cluj, tot în același în parc și tot cu aceeași atmosferă Read more…

Muzica

Ableton anunță Live 10

Aplicația favorită de creat melodii va primi în primele luni ale 2018 o nouă versiune. Ableton Live 10 primește o serie de îmbunătățiri, plus câteva noi instrumente și efecte. Dacă ați mai vizitat acest blog, Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…