IMG_0302
Presa, a patra putere în stat – aşa am fost învăţat. La facultate învăţam de la doamna profesor modelul de presă britanică şi calitatea ei de “watch dog”, o adevărată virtute în ochii mei.

Meanwhile, in Romania… cel mai important jurnal de ştiri începe ediţia cu divorţul familiei Bănică. Nu contează că se anunţă cod galben de precipitaţii (iar pe Victoraş l-au asortat cu starea vremii), nu contează APIA reziliază contractul unei firme din Bulgaria, care era însărcinată cu transportul ajutoarelor alimentare din UE către România, lăsând fără mâncare mulţi oameni sărmani, nu contează că senatorul Gabriela Vrânceanu Firea vine cu propunerea de reducere a TVA-ului cărţilor la 5%, ca mai târziu să fie 0. Nu contează nimic din ce ne-ar influenţa viaţa de zi cu zi. Tot ce speră presa este să vadă chiloţi în 3D, eventual să şi miroasă REVOLTĂTOR!

Şi nu uitaţi că aici vorbim de jurnalul de seară cu cea mai mare audienţă (din câte ştiu tot PRO-ul e pe primul loc), cu un premiu Emmy, cu trimişi speciali de război cu numele de Cătălin, cu corespondenţi în toată lumea şi, în teorie, vorbim de jurnalul ce ar trebui să fie un standard pentru toate celelalte.

Butonând nervos telecomanda am ajuns pe TVR News şi preluarea de pe Euronews. Nimerisem fix pe secţiunea “Musica”, unde jurnaliştii lor făcuseră un reportaj despre Verdi şi Veneţia. Şi aici ne dăm seama că pe cei din “Vest” n-o să-i ajungem prea curând.

Dar sunt balcanic, nu-i nimic
Şi-mi place jocul din buric
De muncă n-am găsit nimic, nimic, nimic!

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…