Sau poate că nu ar mai trebui făcute. Pe bune! Manafu își pierde vremea aducând oameni care să vorbească despre ce e bine să faci în blogosferă ca să ajungi a scoate câțiva bani. Rețeta este foarte simplă: scrii un articol în care acuzi una dintre părți care (cel mai probabil) nu își va rezerva dreptul la replică și uite așa te trezești cu o interacțiune mare pe blog.

Pe scurt: bilete.ro e nașpa deoarece nu a dat un bilet pentru o persoană cu handicap la nu știu ce meci. Pentru că al meu comentariu nu apare la Arhi pe blog, m-am gândit să-mi exprim aici punctul de vedere.

Unu: după citirea articolului mi-am dat seama că cel care a înaintat cererea de bilet gratuit se atacă foarte ușor. Cum naiba să te dai cu fundul de pământ când tanti de la bilete îți spune că biletele doar persoanelor normale (pe cuvântul ăsta văd că se atacă lumea într-un mod telenovelistic) și că organizatorul trebuie contactat în această privință?

Doi: am avut un caz identic la party-ul de săptămâna trecută, când un băiat mi-a scris pe pagina de Facebook Xteria că are un handicap, vrea să vină la eveniment, are însoțitor și vrea o adresă de email unde să-mi trimită copia certificatului de handicap. Simplu! Legea spune că persoanele cu handicap intră gratuit la orice eveniment, fără excepție.

Întrebarea mea este de ce te-ai duce la cei care pun în vânzare bilete (mă refer la site-uri)? Toate funcționează pe un principiu: noi suntem în stare să îți vindem X bilete, din care Y este comisionul nostru. Site-urile nu dau invitatii (ar fi complet stupid), deci logic ar fi să iei legătura direct cu organizatorul.

Și acum câteva rectificări de final:

N-am nicio treabă cu Bilete.ro, nici nu sunt parteneri Xteria.

Sunt pentru drepturile oamenilor cu dizabilități.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…