Mno, a zis Hoinaru că vor fi declarații incendiare, chiar șoc – m-am conformat și m-am uitat pe sărite pe stream-ul Radio Lynx vineri seara. Din păcate nu a fost vorba de vreo campanie ce să implice Liverpool, dar ce am aflat în schimb merită apreciat, cu toate că momentan se află în fază incipientă și, conform domnului Hoinaru, prima ediție este doar de teste.

#jobpenet este o oportunitate pentru onlineri de a-și găsi un loc de muncă prin intermediul twitter și mi se pare o idee foarte bună în condițiile care pe la urechile mele s-au ciripit niște joburi care păreau interesante (pentru cei care se pricepeau și aveau pasiune pentru domeniul respectiv), dar nu erau adunate sub aceeași umbrelă.

Așa că pe 18 februarie urmăriți #jobpenet între orele 11 și 13 și trageți o vizită și pe site-ul oficial.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…