E iulie, e vacanță, viața e mișto. Dar dacă te gândești că mai sunt abia 2 luni până la toamnă, îți dai seama că nu mai ai mult să pregătești campaniile pentru perioada în care oamenii cumpără din ce în ce mai des. Și pentru că e păcat să strici frumusețe de vacanță pe săptămâni întregi de numărat click-uri și de încercat din greu a trage concluzii, e nevoie de un crash course.

Ceea ce se și întâmplă între 23 și 28 august, la Școala de Vară GPeC. E la a șaptea ediție, primește 50 de “cursanți” pe care îi va trata cu 18 ore încărcate cu informații din usability, campanii AdWords și SEO, informații despre Marketing Online și Social Media, logistică și Customer Experience.

Oamenii care vin să vorbească activează în companii precum Omniconvert, Quantum Data Science, Fan Courier, AdLemonade, Answear, Breeze Mobile. Vă recomand să vedeți toată lista de traineri.

Dincolo de prezentarea în sine a evenimentului, mai este cel puțin un motiv pentru care trebuie să mergeți. Zilnic mă lovesc de știri despre tehnologiile care ne bat la ușă. Multe dintre ele își vor face loc în experiența de comerț online. De mai mult de jumătate de an se vorbește de asistenții virtuali care ne vor face cumpărăturile online. De la roșii la pantofi de alergat.

Realitatea augmentată e iarăși un domeniu în care se investește masiv, iar magazine precum IKEA au declarat că vor adapta serviciile online în acest sens. După cum vedeți, nimeni nu stă locului, iar lipsa de informație va decide mai mult ca sigur parcursul unui business online.

Mă rog, bine ar fi ca până la abordarea noilor tehnologii să avem o bază solidă a ceea ce înseamnă e-commerce. Iar dacă te gândești că e păcat să strici frumusețe de vacanță pe săptămâni întregi de numărat click-uri și de încercat din greu a trage concluzii, Școala de Vară GPeC e crash course-ul pe care nu ar trebui să îl ratezi.

PS: Vezi și cele mai bune 50 de resurse pentru a înțelege mai bine e-commerce-ul.

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Cotidiene

Catalonia sau când ambițiile unui grup restrâns afectează milioane de oameni

De regulă, nu mă bag în astfel de lucruri, mai ales când vine vorba de o încărcătură istorică ce fierbe de foarte mulți ani. Însă, în cazul Cataloniei, nu pot să nu remarc încăpățânarea unor Read more…

Comunicare

O mică mizerie pe Republica.ro

Raluca Ion scrie pe Republica.ro un articol despre spargerea a 5 apartamente într-o singură zi. Este un fenomen îngrijorător și ar fi de aplaudat inițiativa celor de la Republica de a-l aduce în prim plan, Read more…