Vizitând aproape zilnic site-ul menționat în titlu n-am putut să trec cu vederea o ipocrizie fină ce a fost transmisă mai departe pe Facebook: generația noastră e mai tare decât cea care vine din urmă. Premisa e simplă: noi am crescut cu gume Turbo, cu șotron, cu sucuri de la TEC, în timp ce puștimea de azi își poate cumpăra cu ușurință toate PS3-urile și Xbox-urile. Ca urmare a acestor neajunsuri și a faptului că nu am murit fără ele, generația din care fac parte ar fi automat mai bună.

Așteptări de genul ăsta îmi aduc aminte de o replică din Top Gear: “o mașină americană bună e exact ca un album acustic semnat de Britney Spears”. Cam așa vedem generația de azi: sunt la fel de buni ca muzica pe care o ascultă. Noi am crescut cu Justin Timberlake și Britney Spears (de la ei) și 3SE și HiQ (de la noi), în timp ce puștimea de azi crește cu de-al de “Mamasita” și “Sophie”. Or să ajungă toți niște ratați, incapabili să ia BAC-ul, nu? Unii dintre ei da, cei mai deștepți nu, pentru că toată polologhia asta se numește “discrepanță între generații”.

Ceea ce se promovează acum pe 9gag și Facebook e de o ipocrizie aproape genială. Mai țineți minte “Baltagul” lui Sadoveanu? Era o scenă acolo în care Vitoria o trimite pe fi-sa, Minodora, la internat că nu purta hainele după tradiție și ținea părul prins în coc. E un proces absolut natural, întotdeauna se vor forța niște limite, iar noua generație, dornică de afirmare și de excese de adrenalină le vor accepta fără să clipească.

foto via


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…