…ca pana acum eram cam singurii care nu arsesera un steag american intr-o piata publica (ma gandesc la Victoriei), dar ceea ce am vazut la Hoinaru si mai departe pe site-ul ROM a generat niste idei generale despre intreaga campanie:

1. ROM vrea ca noi sa traim visul american. Din pacate, acest vis nu prinde radacini pe pamant dambovitean, doar daca urmam sfatul Presedintelui si sa ne caram naibii de aici, ca el nu mai are bani sa ne plateasca;

2. ROM spune (prin McCann) ca este un brand cu care ACUM te poti mandri. In esenta, nenii astia ne spun ca tricolorul e naspa, “senzatii tari romanesti” e si mai naspa si ca ar cam trebui sa adoptam stilul de viata american, sau macar sa-i pupam in toate locurile umbrite, chiar daca pe alocuri nu e bine (vezi ce a patit Teo Peter);

3. Sa folosesti cuvinte precum “schimbare”, “ambitie”, “indrazneste” mi se pare deplasat, avand in vedere timpurile pe care le traim. In plus, nu de la americani a pornit toata criza asta?

4. Hoinaru s-a luat de acvila, eu ma iau de Statuia Libertatii, pentru ca mi se pare o tampenie.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 thought on “Sa fim mandri…”

Zoso, Realitatea.net si experiente anterioare | Music Oriented Blog · March 26, 2011 at 13:37

[…] fără a se da doi pași înapoi să vadă imaginea de ansamblu. Așa s-a întâmplat cu campania ROM și Gerovitalul cu extras de […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…