…ca pana acum eram cam singurii care nu arsesera un steag american intr-o piata publica (ma gandesc la Victoriei), dar ceea ce am vazut la Hoinaru si mai departe pe site-ul ROM a generat niste idei generale despre intreaga campanie:

1. ROM vrea ca noi sa traim visul american. Din pacate, acest vis nu prinde radacini pe pamant dambovitean, doar daca urmam sfatul Presedintelui si sa ne caram naibii de aici, ca el nu mai are bani sa ne plateasca;

2. ROM spune (prin McCann) ca este un brand cu care ACUM te poti mandri. In esenta, nenii astia ne spun ca tricolorul e naspa, “senzatii tari romanesti” e si mai naspa si ca ar cam trebui sa adoptam stilul de viata american, sau macar sa-i pupam in toate locurile umbrite, chiar daca pe alocuri nu e bine (vezi ce a patit Teo Peter);

3. Sa folosesti cuvinte precum “schimbare”, “ambitie”, “indrazneste” mi se pare deplasat, avand in vedere timpurile pe care le traim. In plus, nu de la americani a pornit toata criza asta?

4. Hoinaru s-a luat de acvila, eu ma iau de Statuia Libertatii, pentru ca mi se pare o tampenie.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Zoso, Realitatea.net si experiente anterioare | Music Oriented Blog · March 26, 2011 at 13:37

[…] fără a se da doi pași înapoi să vadă imaginea de ansamblu. Așa s-a întâmplat cu campania ROM și Gerovitalul cu extras de […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…