Prima dată când am auzit despre ea a fost cu ocazia unui episod A State of Trance, deci chiar din gura lui Armin van Buuren. Măi să fie! Intru pe site și încerc să fac un profil al rețelei sociale cu un nume destul de ciudat (de parcă n-ar fi toate la fel).

Flowd este în esență un rival al MySpace și al Ping-ului, deoarece se axează foarte mult pe muzică și artiști. Că s-a nimerit să fie în mare parte oameni care susțin muzica trance, n-am de unde să știu că a fost ceva premeditat. Cert este că acolo s-a format o comunitate care este la curent cu ultimele concerte și, binențeles, ultimele update-uri din partea artiștilor. Binenteles că există și legături cu Twitter și Facebook, că doar o rețea nouă nu are cum (pentru moment) să reușească să-și țină clienții pe un “circuit închis”.

Flowd fură puțină pâine și de la Foursquare, prin faptul că un utilizator poate să adauge un eveniment sau un loc (atenție, loc, nu locație, domnii de la Academia lu’ Pește!) pe o hartă și să dea liber la check-in-uri.

După cum merg lucrurile, una dintre cele mai bune modalități de a deveni popular este să fii luat in seama de Tweetdeck, Seesmic sau Hootsuite. A da… și să mai scrie lumea despre tine, dar nu pe blog-ul ăsta… cei doi cititori cred ca s-au culcat.

PS: se păstrează tradiția albastrului pentru social media.