Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, cât mai e disponibil pe Windows) și să ne arate nouă ce poți face dacă ai plăcuțe noi de frână.

Dincolo de ridicolul situației, imaginea în sine este o jignire pentru unul dintre cei mai mari constructori auto din lume. O luăm pe rând: mașină fotografiată în studio și pusă aiurea în poză? Checked! Tată și fiu la pescuit, puși de asemenea aiurea în poză? Checked! 3 balansuri de alb într-o singură imagine? Sigur, boss, știu eu un băiat care face social media și știe Photoshop!

Să fi fost în locul Renault, aș fi folosit o imagine din service-urile de pe la noi. Dar pentru asta trebuie un gigel care să care de o cameră până acolo și să editeze un pic rezultatele. Dar de ce să ne dăm un pic silința, când Shutterstock are tot ce ne trebuie?

 


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Comunicare

Avem lista completă de speakeri de la GPeC Summit

Numai mâine nu-i poimâine – la fel și cu GPeC Summit care își deschide porțile pe 14 noiembrie. Evenimentul ține două zile și adună speakeri locali și internaționali specializați în e-commerce și pe una (sau Read more…