Dau comandă pe UBER acum câteva zile și aștept să-mi vină confirmarea. Pe ecranul telefonului îmi apare numele “Daewoo Lanos”, un model de care nu auzisem, pe care nu-l văzusem și, implicit, în care nu am fost pasager până la momentul respectiv. La scara blocului avea să parcheze un Daewoo Cielo, ceea ce ridică niște semne de îngrijorare.

Căutând un pic prin istoria modelului, am descoperit că modelele produse la fabrica din Craiova nu erau echipate cu ABS sau airbag-uri. Și, din câte am reușit să aflu, mașina în care am mers nu este un Cielo vândut ca Lanos pe alte piețe și adus apoi în țară la noi. Caroseria aia n-a fost niciodată altceva decât Cielo.

Așadar, dacă UBER tot promovează o alternativă superioară de transport, ar trebui să schimbe regula de 10 ani și să impună niște minime dotări de siguranță. Și de poluare – Cielo n-a avut decât Euro3 în ultimii ani de producție.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

5 Comments

razvan · August 24, 2015 at 13:15

perfect de acord.

sofer cielo uber · May 5, 2017 at 22:41

nu inteleg,unde este problema?si care este alternativa?eu fac uber cu cielo dar masina este in stare perfecta de functionare iar ca dotari este full.ce v-a deranjat de fapt?ca era un model mai putin aratos sau ca puteati face accident cu cielo(un tanc) in circulatia bara la bara? prea te caci pe tine bai nene

    Dan Pandrea · September 7, 2017 at 20:42

    Problema e ca modelul ala nu avea niste minime dotari de siguranta. Marca si modelul au exemplificat perfect nevoia de schimbare. Ma rog, de cand am scris articolul, vad ca Uber a marit limita la 15 ani, motivand ca si masini de aceasta varsta au niste minime dotari de siguranta. Ceea ce modelul cu care am mers eu in episodul de mai sus nu avea.

Sofer cu Dacia 1300 · September 7, 2017 at 20:37

Da te caci, nu gluma… Și cu nasul pe sus, mai mergeți și cu capul în jos, ca o sa muriți în accident de avion.

    Dan Pandrea · September 7, 2017 at 20:40

    Incearca sa comentezi pe subiect. Altfel, pierzi timpul amandurora.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…

Auto

Paradoxul dorinței de autostrăzi

Autostrăzile sunt marea durere a fiecărui cetățean care stă cu fundul pe patru roți și marea promisiune a fiecărui candidat ce stă cu fundul pe bugete. Niciunul nu reușește să se atingă de ele. Unul Read more…

Cotidiene

E bine cu autobuzul pe linia de tramvai, dar…

Aud că Primăria a găsit soluția pentru fluidizarea traficului: transformarea șinelor de tramvai în benzi speciale pentru autobuz. Prin ceea ce cred că este un exces de zel, măsura prevede ca linia 21 (Sf. Gheorghe Read more…