Bănuiesc că toată lumea știe că Samsung i-a luat la mișto pe fanii Apple în cea mai recentă reclamă Galaxy S3. În același peisaj de anul trecut, în care fanii mărului stăteau cu orele la coadă pentru a cumpăra noul telefon, câțiva posesori de SG3 demonstrează de ce al lor e mai bun: e mai mare, are caracteristici unice etc.

Am câteva chichițe legate de spotul de mai sus: “Is that the new Samsung?” nu mai e chiar așa de nou dacă e să ne luăm după rata în care se lansează telefoanele coreenilor. Fanii Apple sunt caracterizați prin prostie în spotul ăsta și, în afară de loialiștii fundamentaliști, consider că majoritatea sunt oameni normali. În fine, păreri de-ale mele.

Căutând însă și alte reacții am dat peste comentatorii de pe Mashable, iar unul dintre ei a spus ceva deștept:

hmm – Like Romney dissing the 47%. The high point is the play list share and the parents that show up to take their place. More focus on positive feature comparison would be more effective. Again, kind of like Romney dissing the 47%.

Pe scurt: s-a scurs o înregistrare video prin care Mitt Romney, “catindat” la White House, spune că nu prea îl interesează de 47% dintre alegători, oameni care beneficiază de forme de ajutor din partea statului (sper că am înțeles bine). La fel și cu Samsung: există riscul ca însăși reclama să lovească în potențiali clienți.

Concluzia este următoarea: după reclamele Mac vs PC, Android vs. iOS va fi un subiect bun pentru mult timp.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.