Anul trecut (tot pe vremea asta) mă prezentam pe Mătăsari la PRIME Maraton, să vorbim despre filme și comunicare. A fost o ediție reușită, pe care aș recomanda-o oricând. Anul acesta are loc a treia ediție a Maratonului, dar de data aceasta tema centrala va fi design-ul și moda (a.k.a fashion). Pentru a fi cât mai exact citez din comunicat:

Evenimentul va incepe cu teambuildingul sustinut de Bogdan Grigore (improvitatie.ro) si va urmari imbinarea utilului cu placutul, toate activitatile organizate fiind acompaniate de muzica, dans, jocuri si momente de socializare.
La intrebarile despre design, promovarea designerilor romani si vizibilitatea acestui domeniu in mediul romanesc si nu numai, vor incerca sa raspunda Ana Maria Morodan (blogger at HighStreetCardigans.com, designer Snobbish Breakfast) si Marian Palie (independent fashion stylist), participantii urmand sa foloseasca informatia primita in urmatoarea etapa a evenimentului, rezolvarea unui brief.

Evenimentul va avea loc sâmbătă, 12 noiembrie, între orele 22:00 și 7:00, deci aveți grijă să dormiți bine în ziua respectivă. Va trebui să vă grăbiți cu inscrierea, deoarece până mâine, 9 noiembrie (orele 22:00), mai puteți trimite mailul de intenție:

Cei care doresc sa participe la acest eveniment sunt asteptati sa se inscrie la adresa maraton@primeromania.ro pana pe data de 9 noiembrie 2011 orele 22:00. Inscrierile trebuie sa fie insotite de o imagine prin care participantii sa exprime ce inseamna pentru ei notiunea de moda.

Maratonul va avea loc la Hobby Caffe & Shop (str. Jean L. Calderon, nr. 58).


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…