Ceea ce vedeți mai sus este un outdoor foarte bun, apreciat și de oamenii de pe Facebook (că doar de acolo e șutită poza, Doamne ferește să meargă site-ul Poliției Capitalei!). Imaginea Rolls-ului, etalon al avuției și al opulenței dâmbovițene – nicidecum al rafinamentului britanic promovat în alte țări – este întreruptă de elementul simbol, care de această dată prezintă un cerșetor. Un contrast excelent evidențiat de către cei de la Publicis (din câte am înțeles) și încă o campanie de succes a Poliției Capitalei.

Nu. E cea mai mare prostie. Nu mă iau de execuția în sine, ci de mesaj:

În spatele cerșetorilor sunt oameni care strâng averi.

Fiind un mesaj venit din partea Poliției Capitalei îmi permit să pun următoarele întrebări: de unde știți? cine sunt? dacă îi știți, ce caută în libertate? Dacă aș fi avut o structură interioară bazată pe conspirație aș concepe următorul scenariu: legați prea bine cu mai marii Poliției, “oamenii” despre care ni se spune nu prea pot fi aduși în fața instanței. Așa că Poliției nu-i rămâne decât să oprească fenomenul de la cealaltă sursă – cetățeanul milos. Mișto scenariu, nu? Sau mai există posibilitatea ca Poliția să considere PR-ul mai bun decât niște uși de interlopi, sparte pe la 6 dimineața de către DIICOT.

M-aș mulțumi să citesc niște comunicate de presă ori să văd la știri cum prinderea unui infractor de către agenții și ofițerii Poliției să ducă la o condamnare sănătoasă (musai cu executare).


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…