Ceea ce vedeți mai sus este un outdoor foarte bun, apreciat și de oamenii de pe Facebook (că doar de acolo e șutită poza, Doamne ferește să meargă site-ul Poliției Capitalei!). Imaginea Rolls-ului, etalon al avuției și al opulenței dâmbovițene – nicidecum al rafinamentului britanic promovat în alte țări – este întreruptă de elementul simbol, care de această dată prezintă un cerșetor. Un contrast excelent evidențiat de către cei de la Publicis (din câte am înțeles) și încă o campanie de succes a Poliției Capitalei.

Nu. E cea mai mare prostie. Nu mă iau de execuția în sine, ci de mesaj:

În spatele cerșetorilor sunt oameni care strâng averi.

Fiind un mesaj venit din partea Poliției Capitalei îmi permit să pun următoarele întrebări: de unde știți? cine sunt? dacă îi știți, ce caută în libertate? Dacă aș fi avut o structură interioară bazată pe conspirație aș concepe următorul scenariu: legați prea bine cu mai marii Poliției, “oamenii” despre care ni se spune nu prea pot fi aduși în fața instanței. Așa că Poliției nu-i rămâne decât să oprească fenomenul de la cealaltă sursă – cetățeanul milos. Mișto scenariu, nu? Sau mai există posibilitatea ca Poliția să considere PR-ul mai bun decât niște uși de interlopi, sparte pe la 6 dimineața de către DIICOT.

M-aș mulțumi să citesc niște comunicate de presă ori să văd la știri cum prinderea unui infractor de către agenții și ofițerii Poliției să ducă la o condamnare sănătoasă (musai cu executare).


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…