Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul:

Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de vedere creativ este relativ limitată: vară, distracție, prieteni cool, chestii de-astea. Chiar și un Moș Crăciun albastru, de ce nu? Prin ultimul spot, au intrat pe un teritoriu pe care nu prea îl pot stăpâni: activismul generației tinere.

Iar atunci când tu faci parte din asociația producătorilor de băuturi din State și te codești incluzi pe cutie o formă cât mai simplă de a arăta cât zahăr consumă oamenii, pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine cât de nesănătos e, generația căreia i te adresezi will call on your bullshit când vii cu reclame de-astea înălțătoare.

Also, înlocuirea tuturor simbolurilor de pace oferite forțelor de ordine (floarea din anii ’60, noi parcă am avut un caz în care s-a adus un tort unui jandarm, că era ziua lui) cu o cutie de Pepsi e really low…

foto via

 

Categories: ComunicareCotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…