Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul:

Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de vedere creativ este relativ limitată: vară, distracție, prieteni cool, chestii de-astea. Chiar și un Moș Crăciun albastru, de ce nu? Prin ultimul spot, au intrat pe un teritoriu pe care nu prea îl pot stăpâni: activismul generației tinere.

Iar atunci când tu faci parte din asociația producătorilor de băuturi din State și te codești incluzi pe cutie o formă cât mai simplă de a arăta cât zahăr consumă oamenii, pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine cât de nesănătos e, generația căreia i te adresezi will call on your bullshit când vii cu reclame de-astea înălțătoare.

Also, înlocuirea tuturor simbolurilor de pace oferite forțelor de ordine (floarea din anii ’60, noi parcă am avut un caz în care s-a adus un tort unui jandarm, că era ziua lui) cu o cutie de Pepsi e really low…

foto via

 

Categories: ComunicareCotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

The Bucharest Major ne pune pe harta internațională DotA 2

N-am prea fost atent în ultima vreme și m-am trezit că România a devenit un hub important pentru jucătorii de DotA 2. Atât de important, încât se organizează The Bucharest Major chiar la noi în Read more…

Cotidiene

Următorul pas pentru salvarea idioților de pe șosea

Am fost în weekend la Buzău pe o ploaie absolut sâcâitoare. Pentru că folosesc ruta alternativă la DN2, am interacționat cu mai puțini șoferi, însă suficient de mult cât să văd că proporția de idioți Read more…

Cotidiene

Cu ce-am rămas după o săptămână de frecușuri la nivel înalt

Dincolo de ce ar fi trebuit să facă Iohannis și dincolo de competențele Vioricăi Dăncilă, eu am rămas cu asta: Un sfat: închideți-vă creditele, dacă puteți; puneți niște bănuți deoparte; mai luați-vă un job acum, Read more…