Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul:

Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de vedere creativ este relativ limitată: vară, distracție, prieteni cool, chestii de-astea. Chiar și un Moș Crăciun albastru, de ce nu? Prin ultimul spot, au intrat pe un teritoriu pe care nu prea îl pot stăpâni: activismul generației tinere.

Iar atunci când tu faci parte din asociația producătorilor de băuturi din State și te codești incluzi pe cutie o formă cât mai simplă de a arăta cât zahăr consumă oamenii, pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine cât de nesănătos e, generația căreia i te adresezi will call on your bullshit când vii cu reclame de-astea înălțătoare.

Also, înlocuirea tuturor simbolurilor de pace oferite forțelor de ordine (floarea din anii ’60, noi parcă am avut un caz în care s-a adus un tort unui jandarm, că era ziua lui) cu o cutie de Pepsi e really low…

foto via

 

Categories: ComunicareCotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Nenorociții de la Mega Mall

Cred că s-a făcut o săptămână de când parcarea de la Mega Mall are bariere și bonuri. Nimic neobișnuit până acum. Deși nu scrie nicăieri pe tichet dacă există vreo perioadă de gratuitate, câteva vizite Read more…

Cotidiene

83,4 kilometri de autostradă în 3 ani. Îndrăznește să crezi!

În decembrie 2014, Ministerul Transporturilor inaugura 28.2 de kilometri de autostradă, între Arad și Nădlac. De atunci, mândra noastră patrie s-a mai împodobit cu 83.4 kilometri. Anul acesta am inaugurat o jumătate de lot în Read more…

Cotidiene

S-o înjurăm pe Firea că îndeamnă la respectarea legii

Acum niște ani, Victor Ponta se declara împotriva unei idei doar pentru simplul motiv că Traian Băsescu era pro. Nu conta dacă ideea era bună (sau rea), Ponta era contra pentru că el trebuia să Read more…