Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul:

Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de vedere creativ este relativ limitată: vară, distracție, prieteni cool, chestii de-astea. Chiar și un Moș Crăciun albastru, de ce nu? Prin ultimul spot, au intrat pe un teritoriu pe care nu prea îl pot stăpâni: activismul generației tinere.

Iar atunci când tu faci parte din asociația producătorilor de băuturi din State și te codești incluzi pe cutie o formă cât mai simplă de a arăta cât zahăr consumă oamenii, pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine cât de nesănătos e, generația căreia i te adresezi will call on your bullshit când vii cu reclame de-astea înălțătoare.

Also, înlocuirea tuturor simbolurilor de pace oferite forțelor de ordine (floarea din anii ’60, noi parcă am avut un caz în care s-a adus un tort unui jandarm, că era ziua lui) cu o cutie de Pepsi e really low…

foto via

 

Categories: ComunicareCotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

0 thoughts on “Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare”

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Îmi place când Waze ne ferește de propria prostie

Duminică m-am întors în București pe o ploaie absolut oribilă. Știți voi: aia care necesită ștergătoarele la viteză maximă și cel mult 70 km/h în afara localității. Cu toate astea, tot am dat de imbecili Read more…

Cotidiene

Dacă aș fi primar (4)

Bine ați venit în seria de articole care nu propun autostrăzi suspendate, revoluție în trafic în 6 luni și zone metropolitane! Articolele “Dacă aș fi primar” cuprind idei simple, care pot îmbunătăți vizibil bunul mers Read more…

Cotidiene

România Liberă și Mediafax au aflat că ungurii l-au omorât pe Mihai Viteazul

Cum stăteam eu așa pe Facebook și mă uitam cum rămânem fără miniștri, văd o știre de la România Liberă care dă ca sursă pe Mediafax. Știrea? Papa Francisc acceptă teoria Big Bang. Știrea e Read more…