În urmă cu ceva ani, când Sony lansa gama NEX, reclamele DSLR Gear No Idea au stârnit simpatia și curiozitatea față de gama NEX. Ideea din spatele campaniei era că nu ai nevoie de un DSLR pentru majoritatea lucrurilor pe care le fotografiezi, iar Sony a executat reclama în așa fel încât să nu forțeze inutil comparația cu gamele DSLR.

Însă biroul din Thailanda n-a moștenit aceeași viziune și a scos o bijuterie de aproape 3 minute în care un băiat tras la sală clipește des și se răstește la șoarecele de bibliotecă din spatele lui. Problema clipului nu e execuția, Asia are un public care gustă un alt fel de publicitate, însă comparația între un DSLR și un point and shoot cu senzor de 1 inch e inutilă pentru cine a pus mâna pe ambele tipuri de produs.

Nu știu ce încearcă Sony să facă aici: să fure din fanii DSLR sau să arate indecișilor că pot obține performanțele unui aparat destinat profesioniștilor, cumpărând un RX100IV.

ta

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Foto

Cum ar trebui să arate următorul mirrorless Sony

Lovit de prea multe concepte care anunță un aparat Sony prea futurist pentru gusturile mele, am deschis Photoshop-ul. M-am gândit ce ar fi logic pentru Sony să facă din punct de vedere al mulțumirii clienților Read more…

Foto

Adobe Lightroom Mobile primește cea mai tare funcție de pe versiunea desktop

Pe lângă Facebook, Instagram și Twitter, Adobe Lightroom este cealaltă aplicație pe care o folosesc în fiecare zi pe telefon. În ultimii doi ani, Adobe a băgat cărbuni și a adăugat noi funcții aplicației pe Read more…

Foto

Sony a7III a fost anunțat în cel mai bun moment posibil

Cam la spartul târgului în ceea ce privește ciclul unei știri, vin cu două idei despre nou anunțatul Sony a7III, entr-level full frame de €2300. Sony a redus pe aici, pe colo, prin punctele esențiale Read more…