În urmă cu ceva ani, când Sony lansa gama NEX, reclamele DSLR Gear No Idea au stârnit simpatia și curiozitatea față de gama NEX. Ideea din spatele campaniei era că nu ai nevoie de un DSLR pentru majoritatea lucrurilor pe care le fotografiezi, iar Sony a executat reclama în așa fel încât să nu forțeze inutil comparația cu gamele DSLR.

Însă biroul din Thailanda n-a moștenit aceeași viziune și a scos o bijuterie de aproape 3 minute în care un băiat tras la sală clipește des și se răstește la șoarecele de bibliotecă din spatele lui. Problema clipului nu e execuția, Asia are un public care gustă un alt fel de publicitate, însă comparația între un DSLR și un point and shoot cu senzor de 1 inch e inutilă pentru cine a pus mâna pe ambele tipuri de produs.

Nu știu ce încearcă Sony să facă aici: să fure din fanii DSLR sau să arate indecișilor că pot obține performanțele unui aparat destinat profesioniștilor, cumpărând un RX100IV.

ta

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Foto

Reflex este camera SLR pe care chiar aș susține-o pe Kickstarter

Ultima dată am vorbit despre eșecul în așteptare al celor de la Yashica. Marea problemă a proiectelor ambițioase de pe Kickstar este că nici ele nu știu ce vor să fie. Cal sau măgar. Proiectul Read more…

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Foto

Wishlist: Sigma 16mm f1.4 DC DN Contemporary

Obiectivul în cauză nu a fost anunțat, dar am văzut primele scăpări pe net. Dacă este la fel de bun precum fratele mai mare Sigma 30mm f1.4 DC DN Contemporary, atunci ce vedeți mai jos Read more…