În urmă cu ceva ani, când Sony lansa gama NEX, reclamele DSLR Gear No Idea au stârnit simpatia și curiozitatea față de gama NEX. Ideea din spatele campaniei era că nu ai nevoie de un DSLR pentru majoritatea lucrurilor pe care le fotografiezi, iar Sony a executat reclama în așa fel încât să nu forțeze inutil comparația cu gamele DSLR.

Însă biroul din Thailanda n-a moștenit aceeași viziune și a scos o bijuterie de aproape 3 minute în care un băiat tras la sală clipește des și se răstește la șoarecele de bibliotecă din spatele lui. Problema clipului nu e execuția, Asia are un public care gustă un alt fel de publicitate, însă comparația între un DSLR și un point and shoot cu senzor de 1 inch e inutilă pentru cine a pus mâna pe ambele tipuri de produs.

Nu știu ce încearcă Sony să facă aici: să fure din fanii DSLR sau să arate indecișilor că pot obține performanțele unui aparat destinat profesioniștilor, cumpărând un RX100IV.

ta

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Patru ore prin Salonic

Am fost o săptămână în Grecia și, cu ocazia asta, am dat o raită prin Salonic. Timp de vreo 4 ore cât le-am petrecut la pas prin centrul orașului, vibe-ul a fost un mix de Read more…

Foto

Zeiss revine lângă Nokia

Undeva, într-un sertar, un Nokia N73 roșu, cu cameră de 3.2 megapixeli și optică Zeiss încă speră că îl voi folosi măcar câteva zile. Din păcate, la fel ca Vama Veche, Nokia nu mai e Read more…

Foto

Despre nevoia echipamentelor foto scumpe

Cel mai ușor este să pui calitatea fotografiilor pe seama unui aparat scump, însă un articol publicat pe Petapixel vine să contrazică asta. Evident, au ieșit specialiștii să spună că un Canon 100D e praf Read more…