În ultima vreme circul mai des cu RATB-ul și nu pot să nu remarc gândirea limitată a celor care conduc sistemul de transport public de suprafață. Scenariul ideal pentru RATB e ca lumea să folosească din ce în ce mai mult serviciile lor, însă promovarea nu există deloc. Ah, ba nu, mă înșel: promovarea există doar în autobuz, unde călătorii se folosesc deja de servicii.

E ca și cum eu, producătorul DERO, aș printa pe interiorul ambalajului “Cumpără DERO!”. Nu e evident că deja am făcut-o? Ideea stă în felul următor: RATB aparține de municipalitate, iar primăria deține pământul pe care se montează toate spațiile publicitare. N-ar fi grozav ca ocazional șeful RATB să zică agențiilor de OOH-uri “Bă, băieți, eu vă scad din chirie, dar câteva zile pe lună afișați și voi un mesaj ca lumea să ia autobuzul mai des”.

Iar pe televizoarele alea din autobuz ar fi bine să afișeze ce se dă și pe la metrou, nu urși polari și tigri.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

irina · October 4, 2013 at 11:09

Ca sa afiseze altceva decat ursi polari si tigri ar trebui sa discute cu o agentie de media, sa fie vendor de spatiu publicitar, la fel si cu OOH-urile. Deci e munca de media si de legal la greu pentru o institutie de stat unde banii vin oricum si lumea circula oricum… In orice caz, e bine ca n-ai auzit reclama cu “Farmacia inimii Cateeeeeeeenaaaaaaaaaaaaaa!”

    dan · October 4, 2013 at 11:10

    Crezi tu ca n-am auzit-o…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.