În ultima vreme circul mai des cu RATB-ul și nu pot să nu remarc gândirea limitată a celor care conduc sistemul de transport public de suprafață. Scenariul ideal pentru RATB e ca lumea să folosească din ce în ce mai mult serviciile lor, însă promovarea nu există deloc. Ah, ba nu, mă înșel: promovarea există doar în autobuz, unde călătorii se folosesc deja de servicii.

E ca și cum eu, producătorul DERO, aș printa pe interiorul ambalajului “Cumpără DERO!”. Nu e evident că deja am făcut-o? Ideea stă în felul următor: RATB aparține de municipalitate, iar primăria deține pământul pe care se montează toate spațiile publicitare. N-ar fi grozav ca ocazional șeful RATB să zică agențiilor de OOH-uri “Bă, băieți, eu vă scad din chirie, dar câteva zile pe lună afișați și voi un mesaj ca lumea să ia autobuzul mai des”.

Iar pe televizoarele alea din autobuz ar fi bine să afișeze ce se dă și pe la metrou, nu urși polari și tigri.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

irina · October 4, 2013 at 11:09

Ca sa afiseze altceva decat ursi polari si tigri ar trebui sa discute cu o agentie de media, sa fie vendor de spatiu publicitar, la fel si cu OOH-urile. Deci e munca de media si de legal la greu pentru o institutie de stat unde banii vin oricum si lumea circula oricum… In orice caz, e bine ca n-ai auzit reclama cu “Farmacia inimii Cateeeeeeeenaaaaaaaaaaaaaa!”

    dan · October 4, 2013 at 11:10

    Crezi tu ca n-am auzit-o…

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…