Stăteam și mă uitam zilele astea cum majoritatea oamenilor nu fac cumpărături de plăcere, ci pentru că trebuie neapărat. Și dacă e musai, atunci trebuie să își facă un car de nervi pe treaba asta.

Imaginea unui supermarket în apropierea unei mari sărbători poate fi descrisă foarte simplu: scâncete de copii, părinți care nu mai au răbdare, oameni foarte iritați de faptul că alții ca ei s-au gândit să își materializeze lista de cumpărături în același timp.

Și din acest motiv se pierde esențialul: te duci la hypermarket pentru a te pregăti de o sărbătoare, deci pentru o bucurie. Întrebarea este: cum poți să întâmpini o bucurie când ai avut de cel puțin 3 ori gândul de a omorî un concetățean creștin?


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Shorin · December 29, 2014 at 12:47

Aceasta ura m-a cuprins si pe mine de prea multe ori. E greu sa vezi frumosul din altii, cand se pun toti in fata ta si te domina “spaima” ca nu o sa iti mai ramana si tie portocale dulci :))
Asta e, uneori trebuie sa iei viata un pic la misto, altfel nu ai cum sa ajungi intreg acasa.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…