Săptămâna aceasta am văzut cum blogosfera a fost dotată cu truse de scule, de parcă se pornea un proiect de reconstrucție națională. Mesajul era să țin trusa pe aproape, în ideea că poate apare ceva la orizont.

cutie-niveaA doua zi m-am trezit cu ce vedeți mai sus și misiunea de a folosi trusa de scule după cum mă taie capul. Sincer, cred că cei de la NIVEA au vrut să vadă cât de creativi pot fi bărbații în privința deschiderii unei cutii. Nu au fost dezamăgiți, după cum se poate vedea la Auraș, Toma și Răzvan. Eu am implicat mai multe lucruri din casă, ba chiar mi-am bătut capul cu lumini și montaj și totul a ieșit asa:

Un alt fel de unboxingIn seara asta m-am luptat cu o cutie.

Posted by danpandrea.ro on Thursday, October 8, 2015

O campanie care a surprins, a impresionat și, așa cum spuneam și la început, care a dotat bărbații cu o trusă foarte bună. Eu unul chiar aveam nevoie de niște imbusuri. Și pentru că vor intra doamne și domnișoare care vor spune că fix despre cremă nu vorbesc, aflați că NIVEA MEN aduce mult a crema originală, numai că mirosul bate mai mult înspre cremele de ras / aftershave.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 thoughts on “NIVEA a activat bărbații”

Nivea, uite cum stă treaba | Dan Pandrea · March 4, 2016 at 10:07

[…] pe care mi l-ai trimis, inclusiv cu holșuruburile pe care le-am scos cu șurubelnița din trusa de data trecută. Florile sunt faine, miroase în mașină mai bine decât dacă aș avea cele mai scumpe […]

Cum am făcut al doilea brad de Crăciun în acest an | Dan Pandrea · December 23, 2016 at 09:17

[…] aici cum am desfăcut o cutie de-ale lor. Sau cum am asamblat o rețetă de paste (mai mult sau mai […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…