Săptămâna aceasta am văzut cum blogosfera a fost dotată cu truse de scule, de parcă se pornea un proiect de reconstrucție națională. Mesajul era să țin trusa pe aproape, în ideea că poate apare ceva la orizont.

cutie-niveaA doua zi m-am trezit cu ce vedeți mai sus și misiunea de a folosi trusa de scule după cum mă taie capul. Sincer, cred că cei de la NIVEA au vrut să vadă cât de creativi pot fi bărbații în privința deschiderii unei cutii. Nu au fost dezamăgiți, după cum se poate vedea la Auraș, Toma și Răzvan. Eu am implicat mai multe lucruri din casă, ba chiar mi-am bătut capul cu lumini și montaj și totul a ieșit asa:

Un alt fel de unboxingIn seara asta m-am luptat cu o cutie.

Posted by danpandrea.ro on Thursday, October 8, 2015

O campanie care a surprins, a impresionat și, așa cum spuneam și la început, care a dotat bărbații cu o trusă foarte bună. Eu unul chiar aveam nevoie de niște imbusuri. Și pentru că vor intra doamne și domnișoare care vor spune că fix despre cremă nu vorbesc, aflați că NIVEA MEN aduce mult a crema originală, numai că mirosul bate mai mult înspre cremele de ras / aftershave.

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Nivea, uite cum stă treaba | Dan Pandrea · March 4, 2016 at 10:07

[…] pe care mi l-ai trimis, inclusiv cu holșuruburile pe care le-am scos cu șurubelnița din trusa de data trecută. Florile sunt faine, miroase în mașină mai bine decât dacă aș avea cele mai scumpe […]

Cum am făcut al doilea brad de Crăciun în acest an | Dan Pandrea · December 23, 2016 at 09:17

[…] aici cum am desfăcut o cutie de-ale lor. Sau cum am asamblat o rețetă de paste (mai mult sau mai […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…