Motorola rulează de ieri un spot prin care promovează tableta lor, Xoom. Practic, mesajul este: ne-am săturat ca toată lumea să aibă iPad-uri, ia uitaţi ce jucărie mişto avem noi. La nivel vizual, Motorola se ia un pic de Apple şi două dintre simbolurile sale – 1984 (primul Mac) şi căştile iPod.

Aşa cum Apple a dat în IBM acum 24 de ani, Motorola “vede” în Jobs antihristul, dar asta e perfect normal când nenea Steve ţi-a dat papucii acum 5 ani, trecând pe Intel. Mai mult, Motorola trebuie să vândă, mai ales că ultimul succes a fost anticul V3.

Încă o chestie: pe mine mă amuză cum Motorola bagă la înaintare alternativa Android (care a devenit mai popular decat iOS), sistemul ala de operare care poate să şteargă aplicaţii că aşa vrea el, fără să mă anunţe.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Motorola face pași greșiți cu Xoom | Music Oriented Blog · February 24, 2011 at 22:39

[…] presimțirea cu Motorola a fost […]

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…

Cotidiene

Emoji-urile sunt dovada că am luat-o pe arătură cu politically corectness-ul

Se discută foarte mult pe tema “corectitudinii politice” și în ce doză e suficientă pentru a nu face mai mult rău decât bine. Emoji-urile sunt dovada definitivă că ce-i mult strică. Pentru cei care au Read more…