Deja celebrii mici pe carton, oferiți cu atâta sinceritate în campaniile electorale sunt de domeniul trecutului. La fel cum Obama s-a folosit de Social Media cel mai bine în campania din 2008, anul 2012 ne găsește cu strategii pe online de mare angajament:

iPhone-ul nu e singurul premiu pus la bătaie, însă întrebarea e următoarea: cam cât de milog pot să fii? Dacă arunci cu premii de calibru mare (un iPhone nu face cât un carton de mici), înseamnă că mesajul tău către cei din sectorul 3 nu s-a făcut auzit, caz în care ar cam trebui să-ți concediezi responsabilii de campanie. Mă rog, asta ar fi o explicație logică, într-o lume la fel de logică…

Aș râde ca după toată campania asta foarte agresivă să intre cetățenii la urne și să-l voteze pe al lor Negoiță, nu contează care. De fapt aș râde maxim să iasă tot Liviu Negoiță :))

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Sony anunță un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea

Chiar înainte de CES, Sony a anunțat că următorul obiectiv pentru aparatele foto APS-C, montura E va fi un 18-135mm f3.5-5.6 OSS. Practic, este un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea, dar de care Sony Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…