Deja celebrii mici pe carton, oferiți cu atâta sinceritate în campaniile electorale sunt de domeniul trecutului. La fel cum Obama s-a folosit de Social Media cel mai bine în campania din 2008, anul 2012 ne găsește cu strategii pe online de mare angajament:

iPhone-ul nu e singurul premiu pus la bătaie, însă întrebarea e următoarea: cam cât de milog pot să fii? Dacă arunci cu premii de calibru mare (un iPhone nu face cât un carton de mici), înseamnă că mesajul tău către cei din sectorul 3 nu s-a făcut auzit, caz în care ar cam trebui să-ți concediezi responsabilii de campanie. Mă rog, asta ar fi o explicație logică, într-o lume la fel de logică…

Aș râde ca după toată campania asta foarte agresivă să intre cetățenii la urne și să-l voteze pe al lor Negoiță, nu contează care. De fapt aș râde maxim să iasă tot Liviu Negoiță :))

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

Cotidiene

Românii luptă împotriva prețului la pompă cu un nou protest de o zi

În timp ce treburi mult mai importante se întâmplă în țară, un tip a pus pe Facebook (nu dau link, că vă speriați ce e acolo) un eveniment prin care anunță mare protest de o Read more…

Cotidiene

Am testat Ape Rider

În ultimele săptămâni s-a tot stricat tramvaiul de pe Petricani, evenimente ce s-au suprapus cu lansarea serviciului Ape Rider. Practic, este un GetPony pentru cei ce preferă bicicleta. Plus că este mult mai ieftin. Serviciul Read more…

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…