Deja celebrii mici pe carton, oferiți cu atâta sinceritate în campaniile electorale sunt de domeniul trecutului. La fel cum Obama s-a folosit de Social Media cel mai bine în campania din 2008, anul 2012 ne găsește cu strategii pe online de mare angajament:

iPhone-ul nu e singurul premiu pus la bătaie, însă întrebarea e următoarea: cam cât de milog pot să fii? Dacă arunci cu premii de calibru mare (un iPhone nu face cât un carton de mici), înseamnă că mesajul tău către cei din sectorul 3 nu s-a făcut auzit, caz în care ar cam trebui să-ți concediezi responsabilii de campanie. Mă rog, asta ar fi o explicație logică, într-o lume la fel de logică…

Aș râde ca după toată campania asta foarte agresivă să intre cetățenii la urne și să-l voteze pe al lor Negoiță, nu contează care. De fapt aș râde maxim să iasă tot Liviu Negoiță :))

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Cotidiene

Catalonia sau când ambițiile unui grup restrâns afectează milioane de oameni

De regulă, nu mă bag în astfel de lucruri, mai ales când vine vorba de o încărcătură istorică ce fierbe de foarte mulți ani. Însă, în cazul Cataloniei, nu pot să nu remarc încăpățânarea unor Read more…

Comunicare

O mică mizerie pe Republica.ro

Raluca Ion scrie pe Republica.ro un articol despre spargerea a 5 apartamente într-o singură zi. Este un fenomen îngrijorător și ar fi de aplaudat inițiativa celor de la Republica de a-l aduce în prim plan, Read more…