James May Great News
Ce veți citi nu reprezintă nimic nou în peisajul social media. Încă un brand care arată că îi pasă de noile media de comunicare. De data asta e vorba de Meridian Auto, dealer Dacia și Renault. Azi mi-au dat follow pe Twitter. Eu am făcut o referire discretă la Top Gear și Dacia Sandero și de acolo a intrat Make pe fir. Ce a urmat vedeți mai jos.

Și uite așa îți atragi clienții. Păcat că pentru Meridian Auto că deocamdată mi se pare foarte ok tramvaiul :). Dar poate citește cineva articolul ăsta și află că despre Sandero am mai scris.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…