James May Great News
Ce veți citi nu reprezintă nimic nou în peisajul social media. Încă un brand care arată că îi pasă de noile media de comunicare. De data asta e vorba de Meridian Auto, dealer Dacia și Renault. Azi mi-au dat follow pe Twitter. Eu am făcut o referire discretă la Top Gear și Dacia Sandero și de acolo a intrat Make pe fir. Ce a urmat vedeți mai jos.

Și uite așa îți atragi clienții. Păcat că pentru Meridian Auto că deocamdată mi se pare foarte ok tramvaiul :). Dar poate citește cineva articolul ăsta și află că despre Sandero am mai scris.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…