James May Great News
Ce veți citi nu reprezintă nimic nou în peisajul social media. Încă un brand care arată că îi pasă de noile media de comunicare. De data asta e vorba de Meridian Auto, dealer Dacia și Renault. Azi mi-au dat follow pe Twitter. Eu am făcut o referire discretă la Top Gear și Dacia Sandero și de acolo a intrat Make pe fir. Ce a urmat vedeți mai jos.

Și uite așa îți atragi clienții. Păcat că pentru Meridian Auto că deocamdată mi se pare foarte ok tramvaiul :). Dar poate citește cineva articolul ăsta și află că despre Sandero am mai scris.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Comunicare

Avem lista completă de speakeri de la GPeC Summit

Numai mâine nu-i poimâine – la fel și cu GPeC Summit care își deschide porțile pe 14 noiembrie. Evenimentul ține două zile și adună speakeri locali și internaționali specializați în e-commerce și pe una (sau Read more…