Mailbox, aplicația de mail care a schimbat radical modul în care gestionăm mesajele pe platformele mobile, va fi tras pe linie moartă de către Dropbox la început de 2016. Asta după ce anul trecut vedeam un progres care promitea.

Din păcate, Mailbox este victima păcatului în care cad startup-urile ce se trezesc cu o evaluare de ordinul sutelor de milioane și încep să dezvolte servicii care nu folosesc nimănui. Evernote a făcut asta cu aplicația “Food” și, după ce s-a trezit din visul frumos, a trebuit să concedieze niște oameni. Dropbox, compania care a cumpărat Mailbox, s-a orientat către segmentul “document collaboration”.

Problema Dropbox a apărut în momentul în care marii jucători au introdus pe piață oferte mult mai bune (Google și Microsoft, de exemplu). În condițiile în care încasările au scăzut, a fost din ce în ce mai greu ca dezvoltarea Mailbox să fie susținută. Astfel, aplicația destinată Mac OS X n-a reușit să iasă din varianta beta, iar aplicațiile concurente de mobil au împrumutat rând pe rând cele mai importante funcții.

Cei care au folosit aplicația își vor aminti de funcțiile foarte utile, precum swipe to archive, delete și altele, snooze pentru mail-uri și misiunea “Zero Inbox”. La revedere, Mailbox! It’s been nice!

Categories: Tech

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Ai plăti $50 pe an pentru aplicația de Mail? | Dan Pandrea · November 24, 2016 at 06:30

[…] cu un sac de funcții utile. Pentru început, Newton a luat tot ce era mai bun de la defunctul Mailbox și a rafinat pe toate planurile. Doi la mână, Newton rezolvă problema semnăturilor de mail în […]

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.