Acum ceva timp s-a viralizat a devenit populară pe la noi o reclamă Bud Light, în care un tip intră într-un bar și este provocat să accepte orice se întâmplă după ce bea berea. Un fel de Jim Carrey în “Yes Man”. Se pare că treburile stau un pic altfel.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

dorel · May 12, 2015 at 22:28

dorel iti zice ca a viraliza nu exista in limba romana.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cu ce-am rămas după o săptămână de frecușuri la nivel înalt

Dincolo de ce ar fi trebuit să facă Iohannis și dincolo de competențele Vioricăi Dăncilă, eu am rămas cu asta: Un sfat: închideți-vă creditele, dacă puteți; puneți niște bănuți deoparte; mai luați-vă un job acum, Read more…

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…