Acum ceva timp s-a viralizat a devenit populară pe la noi o reclamă Bud Light, în care un tip intră într-un bar și este provocat să accepte orice se întâmplă după ce bea berea. Un fel de Jim Carrey în “Yes Man”. Se pare că treburile stau un pic altfel.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

dorel · May 12, 2015 at 22:28

dorel iti zice ca a viraliza nu exista in limba romana.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…

Cotidiene

Cu ce-am rămas după un Paște petrecut acasă

E fain să te întorci acasă, mai ales de Sărbători. Prinși în bula asta a Capitalei ce respiră foarte greu, treapta mai mică de viteză a Provinciei prinde bine. După multă mâncare și tradiționala adunare Read more…