Acum ceva timp s-a viralizat a devenit populară pe la noi o reclamă Bud Light, în care un tip intră într-un bar și este provocat să accepte orice se întâmplă după ce bea berea. Un fel de Jim Carrey în “Yes Man”. Se pare că treburile stau un pic altfel.

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

dorel · May 12, 2015 at 22:28

dorel iti zice ca a viraliza nu exista in limba romana.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…

Cotidiene

Emoji-urile sunt dovada că am luat-o pe arătură cu politically corectness-ul

Se discută foarte mult pe tema “corectitudinii politice” și în ce doză e suficientă pentru a nu face mai mult rău decât bine. Emoji-urile sunt dovada definitivă că ce-i mult strică. Pentru cei care au Read more…

Cotidiene

Patru ore prin Salonic

Am fost o săptămână în Grecia și, cu ocazia asta, am dat o raită prin Salonic. Timp de vreo 4 ore cât le-am petrecut la pas prin centrul orașului, vibe-ul a fost un mix de Read more…