Nikon a conștientizat puterea social media și efectele sale asupra pieței de fotografie, însă oferă un mesaj foarte bun: lucrurile pe care le iubești merită fotografii mai bune decât cele cărora le dai un like. E fain că nu se pune accent pe un produs anume, ci pe ceea ce ar trebui să te facă să simți un aparat foto Nikon. Lovebrand 101.

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Foto

Cum ar trebui să arate următorul mirrorless Sony

Lovit de prea multe concepte care anunță un aparat Sony prea futurist pentru gusturile mele, am deschis Photoshop-ul. M-am gândit ce ar fi logic pentru Sony să facă din punct de vedere al mulțumirii clienților Read more…

Foto

Adobe Lightroom Mobile primește cea mai tare funcție de pe versiunea desktop

Pe lângă Facebook, Instagram și Twitter, Adobe Lightroom este cealaltă aplicație pe care o folosesc în fiecare zi pe telefon. În ultimii doi ani, Adobe a băgat cărbuni și a adăugat noi funcții aplicației pe Read more…

Foto

Sony a7III a fost anunțat în cel mai bun moment posibil

Cam la spartul târgului în ceea ce privește ciclul unei știri, vin cu două idei despre nou anunțatul Sony a7III, entr-level full frame de €2300. Sony a redus pe aici, pe colo, prin punctele esențiale Read more…