Nikon a conștientizat puterea social media și efectele sale asupra pieței de fotografie, însă oferă un mesaj foarte bun: lucrurile pe care le iubești merită fotografii mai bune decât cele cărora le dai un like. E fain că nu se pune accent pe un produs anume, ci pe ceea ce ar trebui să te facă să simți un aparat foto Nikon. Lovebrand 101.

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Foto

Reflex este camera SLR pe care chiar aș susține-o pe Kickstarter

Ultima dată am vorbit despre eșecul în așteptare al celor de la Yashica. Marea problemă a proiectelor ambițioase de pe Kickstar este că nici ele nu știu ce vor să fie. Cal sau măgar. Proiectul Read more…

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Foto

Wishlist: Sigma 16mm f1.4 DC DN Contemporary

Obiectivul în cauză nu a fost anunțat, dar am văzut primele scăpări pe net. Dacă este la fel de bun precum fratele mai mare Sigma 30mm f1.4 DC DN Contemporary, atunci ce vedeți mai jos Read more…