Nikon a conștientizat puterea social media și efectele sale asupra pieței de fotografie, însă oferă un mesaj foarte bun: lucrurile pe care le iubești merită fotografii mai bune decât cele cărora le dai un like. E fain că nu se pune accent pe un produs anume, ci pe ceea ce ar trebui să te facă să simți un aparat foto Nikon. Lovebrand 101.

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Patru ore prin Salonic

Am fost o săptămână în Grecia și, cu ocazia asta, am dat o raită prin Salonic. Timp de vreo 4 ore cât le-am petrecut la pas prin centrul orașului, vibe-ul a fost un mix de Read more…

Foto

Zeiss revine lângă Nokia

Undeva, într-un sertar, un Nokia N73 roșu, cu cameră de 3.2 megapixeli și optică Zeiss încă speră că îl voi folosi măcar câteva zile. Din păcate, la fel ca Vama Veche, Nokia nu mai e Read more…

Foto

Despre nevoia echipamentelor foto scumpe

Cel mai ușor este să pui calitatea fotografiilor pe seama unui aparat scump, însă un articol publicat pe Petapixel vine să contrazică asta. Evident, au ieșit specialiștii să spună că un Canon 100D e praf Read more…