Nikon a conștientizat puterea social media și efectele sale asupra pieței de fotografie, însă oferă un mesaj foarte bun: lucrurile pe care le iubești merită fotografii mai bune decât cele cărora le dai un like. E fain că nu se pune accent pe un produs anume, ci pe ceea ce ar trebui să te facă să simți un aparat foto Nikon. Lovebrand 101.

Categories: Foto

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Foto

[UPDATE] Fujifilm X-A5 devine noul mirrorless al vloggerilor

M-am uitat un pic peste specificațiile proaspătului anunțat Fujifilm X-A5 și, la prima vedere, are tot ce trebuie pentru vloggerii de azi. Mic, ușor, touchscreen rabatabil la 180 de grade, înregistrare 4K* și Full HD Read more…

Foto

Sony a6300: primele păreri

Articolul de față tratează decizia de a cumpăra un Sony a6300, ce am folosit înainte și care sunt primele păreri, după aproximativ 3 săptămâni de utilizare. Cei care au mai vizitat blogul știu că aparatul Read more…

Foto

Sony anunță un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea

Chiar înainte de CES, Sony a anunțat că următorul obiectiv pentru aparatele foto APS-C, montura E va fi un 18-135mm f3.5-5.6 OSS. Practic, este un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea, dar de care Sony Read more…