Mâine voi șterge praful de pe plugin-ul de live blogging și voi scrie în timp real despre ceea ce se discută la Digital Marketing Forum. Ca să vă faceți o idee, anul acesta vor fi prezenți 0 guru în marketing, se va vorbi din 0 cărți și, drept urmare, se vor semna tot atâtea din partea autorului.

Din prezentarea pe care o vedeți aici, Digital Marketing Forum pare să meargă foarte mult pe latura practică “am vrut asta, am aplicat așa, au ieșit atâtea lucruri”, așa că se anunță o zi cu foarte multă informație condensată în doar câteva ore. Sper doar să tastez suficient de repede.

Așa cum m-au obișnuit, cei de la Evensys vor împărți evenimentul de mâine în două conferințe generale (Digital Marketing Trends & Predictions for 2015, Online Marketing Strategies) și trei specializate pe Digital Marketing Solutions, Online Creativity și Performance Marketing.

Vor fi speakeri de la Ilyan, Google, Profitshare, proaspăt lansatul Uber, Avon, Webstyler și Mugur Pătrașcu, care cel mai probabil va vorbi despre ceva pe acolo și n-o să prea înțelegem.

Hai că o să fie fun. Ne vedem și citim mâine de dimineață, de pe la 9.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…