Eu vad serviciul asta ca cel mai bun mod de afla despre locuri de iesit in oras: baruri, cafenele, restaurante si eventual cluburile si puburile. Conteaza enorm ce spun clientii, nu ce promoveaza patronii cu o imagine photoshopata.

Eu am putini prieteni pe Foursquare, inca testez utilitatea acestui serviciu. Si locul in care ma dezamageste este afisarea tuturor punctelor de interes: banci, supermarketuri, magazinase, Gara de Nord si alte prostii despre care nu vreau sa aflu nimic. Daca lumea e pusa pe pareri despre locurile in care merg, eu nu-i vad promovand depozitul de 111 zile de la banca oamenilor intreprinzatori sau micii la caserola la superoferta. Prefer sa raman la categoriile pe care le agreez si pe care le-am enumerat in prima parte.

PS: Eventual Foursquare o sa prinda pe la noi si mai bine. Atunci sa vezi promovare pentru produse si servicii pe aceasta platforma sociala


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…