Eu vad serviciul asta ca cel mai bun mod de afla despre locuri de iesit in oras: baruri, cafenele, restaurante si eventual cluburile si puburile. Conteaza enorm ce spun clientii, nu ce promoveaza patronii cu o imagine photoshopata.

Eu am putini prieteni pe Foursquare, inca testez utilitatea acestui serviciu. Si locul in care ma dezamageste este afisarea tuturor punctelor de interes: banci, supermarketuri, magazinase, Gara de Nord si alte prostii despre care nu vreau sa aflu nimic. Daca lumea e pusa pe pareri despre locurile in care merg, eu nu-i vad promovand depozitul de 111 zile de la banca oamenilor intreprinzatori sau micii la caserola la superoferta. Prefer sa raman la categoriile pe care le agreez si pe care le-am enumerat in prima parte.

PS: Eventual Foursquare o sa prinda pe la noi si mai bine. Atunci sa vezi promovare pentru produse si servicii pe aceasta platforma sociala


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Comunicare

Avem lista completă de speakeri de la GPeC Summit

Numai mâine nu-i poimâine – la fel și cu GPeC Summit care își deschide porțile pe 14 noiembrie. Evenimentul ține două zile și adună speakeri locali și internaționali specializați în e-commerce și pe una (sau Read more…