Eu vad serviciul asta ca cel mai bun mod de afla despre locuri de iesit in oras: baruri, cafenele, restaurante si eventual cluburile si puburile. Conteaza enorm ce spun clientii, nu ce promoveaza patronii cu o imagine photoshopata.

Eu am putini prieteni pe Foursquare, inca testez utilitatea acestui serviciu. Si locul in care ma dezamageste este afisarea tuturor punctelor de interes: banci, supermarketuri, magazinase, Gara de Nord si alte prostii despre care nu vreau sa aflu nimic. Daca lumea e pusa pe pareri despre locurile in care merg, eu nu-i vad promovand depozitul de 111 zile de la banca oamenilor intreprinzatori sau micii la caserola la superoferta. Prefer sa raman la categoriile pe care le agreez si pe care le-am enumerat in prima parte.

PS: Eventual Foursquare o sa prinda pe la noi si mai bine. Atunci sa vezi promovare pentru produse si servicii pe aceasta platforma sociala


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.