Eu vad serviciul asta ca cel mai bun mod de afla despre locuri de iesit in oras: baruri, cafenele, restaurante si eventual cluburile si puburile. Conteaza enorm ce spun clientii, nu ce promoveaza patronii cu o imagine photoshopata.

Eu am putini prieteni pe Foursquare, inca testez utilitatea acestui serviciu. Si locul in care ma dezamageste este afisarea tuturor punctelor de interes: banci, supermarketuri, magazinase, Gara de Nord si alte prostii despre care nu vreau sa aflu nimic. Daca lumea e pusa pe pareri despre locurile in care merg, eu nu-i vad promovand depozitul de 111 zile de la banca oamenilor intreprinzatori sau micii la caserola la superoferta. Prefer sa raman la categoriile pe care le agreez si pe care le-am enumerat in prima parte.

PS: Eventual Foursquare o sa prinda pe la noi si mai bine. Atunci sa vezi promovare pentru produse si servicii pe aceasta platforma sociala


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…