Am fost azi la facultate sa discutam cu cadrele didactice problema iscata in urma examenului de publicitate. Hoinaru si-a mentinut pozitia, eu am incercat sa fiu mai temperat. Dupa lungi discutii cu profesorii si ceva tensiuni intre colegi, concluzia este urmatoarea: viitorul suna bine (stiu cum suna). Un detaliu m-a facut sa scriu randurile astea:

Nu stiu din ce cauza m-am apucat sa discut cu Roxana despre Revolutia de la 1848 si despre Unirea lui Cuza. Situatia e oarecum asemanatoare si cred ca mi-e permisa o alegorie: in 1848 s-au dorit foarte multe, dar nu prea s-au obtinut, urmand ca in 1859 sa se produca Unirea Principatelor Romane. E usor fortata asemanarea, dar toate propunerile care au venit azi din partea noastra sunt menite sa-i ajute atat pe pe cei din anul 1 si 2, cat si pe cei ce vor urma. Sper ca profesorii sa aiba o inclinare catre latura aplicativa a cursurilor si sa ne mai scoata un pic din banalitatea si plictiseala cursurilor cu nesfarsite pagini scrise.

PS: Hoinaru va fi pus la loc de cinste langa Alecsandri si Balcescu, poate ca un amfiteatru de la Litere ii va purta numele :))


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Adi Zăbavă · January 26, 2010 at 19:43

Cred ca incaperea cu incediul ii va purta numele lui Hoinaru :))))

Bubbles · January 26, 2010 at 19:43

pai de aia te-am sunat de fapt. stiam de treaba asta cum va decurge si te-am ”silit” sa vii la scoala sa ii tii partea lui hoinaru sa existe un temperat si un om pe baricade. 🙂

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…