Pe lângă produsele anunțate aseară, Apple a scos la lumină motivul pentru care următoarele rapoarte trimestriale vor fi însoțite iar de sintagma “record breaking quarter”. Plătind cel puțin $32 pe lună, utilizatorul își înnoiește telefonul în fiecare an, poate schimba operatorul de telefonie de la o generație la alta și beneficiază de Apple Care.

Din punctul meu de vedere, este o mișcare de marketing foarte bună, întrucât se adresează unei probleme de durată: contractele cu operatorii de telefonie mobilă și poveștile nu tocmai plăcute legate de abuzuri, facturi umflate, ce se rezumă la întrebarea “Bă, eu pentru ce vă plătesc”.

Deși e vorba tot de un abonament, consider că Apple are avantajele brand-ului și ale gradului ridicat de satisfacere a clientului, pentru a atrage foarte mulți fani. Cât privește situația operatorilor, eu văd lucrurile luând-o în două direcții: ori bagă beneficii la greu pe abonamente, ori mai cresc un pic serviciile prepay.

În orice caz, vom vedea rezultatele acestui program undeva la sfârșitul lui ianuarie, când Apple va face publice cifrele primului trimestru fiscal de pe 2016 (octombrie – decembrie 2015).

Categories: Tech

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Tech

Am rămas cu 3 lucruri după conferința Apple

La ora locală 10, Tim Cook a anunțat următoarele generații de produse: Apple Watch Series 3, iPhone 8, 8 Plus, X și Apple TV 4K. Deși multă lume se concentrează pe cât de dezamăgitoare este Read more…

Tech

Nokia 5 review: plăcut surprins

Am ales să public review-ul Nokia 5 în ziua în care Apple anunță următoarele iPhone-uri dintr-un simplu motiv: nu ai nevoie de un buget de +3000 lei pentru a avea un smartphone decent. Următoarele rânduri Read more…