Pe lângă produsele anunțate aseară, Apple a scos la lumină motivul pentru care următoarele rapoarte trimestriale vor fi însoțite iar de sintagma “record breaking quarter”. Plătind cel puțin $32 pe lună, utilizatorul își înnoiește telefonul în fiecare an, poate schimba operatorul de telefonie de la o generație la alta și beneficiază de Apple Care.

Din punctul meu de vedere, este o mișcare de marketing foarte bună, întrucât se adresează unei probleme de durată: contractele cu operatorii de telefonie mobilă și poveștile nu tocmai plăcute legate de abuzuri, facturi umflate, ce se rezumă la întrebarea “Bă, eu pentru ce vă plătesc”.

Deși e vorba tot de un abonament, consider că Apple are avantajele brand-ului și ale gradului ridicat de satisfacere a clientului, pentru a atrage foarte mulți fani. Cât privește situația operatorilor, eu văd lucrurile luând-o în două direcții: ori bagă beneficii la greu pe abonamente, ori mai cresc un pic serviciile prepay.

În orice caz, vom vedea rezultatele acestui program undeva la sfârșitul lui ianuarie, când Apple va face publice cifrele primului trimestru fiscal de pe 2016 (octombrie – decembrie 2015).

Categories: Tech

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Tech

ENGIE aduce produse de pe Indiegogo

Rareori se întâmplă ca produsele de pe Indiegogo sau Kickstarter să mă impresioneze. Ăsta e unul. Altul e Sensibo, un gadget care leagă telefonul de aparatele de aer condiționat. Totul a început acum 3 ani, când Read more…

Foto

Zeiss revine lângă Nokia

Undeva, într-un sertar, un Nokia N73 roșu, cu cameră de 3.2 megapixeli și optică Zeiss încă speră că îl voi folosi măcar câteva zile. Din păcate, la fel ca Vama Veche, Nokia nu mai e Read more…

Tech

Ce spuneau zvonurile despre primul iPhone

Toată lumea e cu ochii pe următorul iPhone. Va avea butonul Home integrat în ecran, cu tot cu senzorul de amprentă? Va avea încărcare prin inducție? Vom afla cu siguranță peste vreo 3 luni. Până Read more…