Apple a anunțat că iPad are un frate mai mic, pe numele său “mini”. Pe lângă dimensiunile mai mici, are un procesor mai slab, ecran mai prost și un preț destul de mare pentru o tabletă ce concurează cu Nexus 7 și Kindle Fire: $329 pentru varianta de 16GB. Spre deosebire de toți marii internetului care fac teorii și ipoteze, eu înțeleg perfect logica prețului minim. Dacă ar fi costat $250 precum în primele zvonuri, atunci n-ar mai fi cumpărat nimeni un iPad normal.

Lăsând la o parte chestiunile tehnice aduc în discuție reclama cu care Apple promovează iPad mini. E simplă și e cu pian:

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Puma Creative Factory: The Cool & The Crazy Cool : Music Oriented Blog · October 26, 2012 at 19:35

[…] constă în produse Puma în valoare de €500, alți €2000 pe care îi poți cheltui cum vrei (iPad mini anyone?) și posibilitatea de a avea propria colecție de tricouri în […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…