Apple a anunțat că iPad are un frate mai mic, pe numele său “mini”. Pe lângă dimensiunile mai mici, are un procesor mai slab, ecran mai prost și un preț destul de mare pentru o tabletă ce concurează cu Nexus 7 și Kindle Fire: $329 pentru varianta de 16GB. Spre deosebire de toți marii internetului care fac teorii și ipoteze, eu înțeleg perfect logica prețului minim. Dacă ar fi costat $250 precum în primele zvonuri, atunci n-ar mai fi cumpărat nimeni un iPad normal.

Lăsând la o parte chestiunile tehnice aduc în discuție reclama cu care Apple promovează iPad mini. E simplă și e cu pian:

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Puma Creative Factory: The Cool & The Crazy Cool : Music Oriented Blog · October 26, 2012 at 19:35

[…] constă în produse Puma în valoare de €500, alți €2000 pe care îi poți cheltui cum vrei (iPad mini anyone?) și posibilitatea de a avea propria colecție de tricouri în […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…