Cred că visul umed al fiecărui antreprenor este să lanseze o gamă de produse care să prindă consumatorii într-un ecosistem. Așa s-au gândit și oamenii de la Juicero, creatorii unui storcător care funcționează doar pe baza unor pungi vândute tot de ei.

Lansat în ianuarie, storcătorul (apropo, nu pot să-i zic storcător de fructe, din moment ce nu poți băga fructe în el) costa $700, acum e dăcât $400. O pungă costă $7 și scoate doar un pahar de suc. Nu știu ce anume a atras la Juicero, dar a atras investiții (vreo $120 milioane) și din partea unor oameni care activează la Alphabet (compania-mamă Google). Poate toată tehnologia IoT din storcător, poate ideea de a prinde consumatorii într-un ecosistem, poate forța de presare de 4 tone cu care creatorii se laudă…

Numai că Bloomberg a luat câteva pungi Juicero și le-a stors manual. Și, ce să vezi, tot același suc a ieșit.

Ah, și dacă se întâmplă să-ți pice netul, Juicero nu va stoarce nici măcar un mililitru. Mișto, nu?


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cu ce-am rămas după o săptămână de frecușuri la nivel înalt

Dincolo de ce ar fi trebuit să facă Iohannis și dincolo de competențele Vioricăi Dăncilă, eu am rămas cu asta: Un sfat: închideți-vă creditele, dacă puteți; puneți niște bănuți deoparte; mai luați-vă un job acum, Read more…

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…