Cred că visul umed al fiecărui antreprenor este să lanseze o gamă de produse care să prindă consumatorii într-un ecosistem. Așa s-au gândit și oamenii de la Juicero, creatorii unui storcător care funcționează doar pe baza unor pungi vândute tot de ei.

Lansat în ianuarie, storcătorul (apropo, nu pot să-i zic storcător de fructe, din moment ce nu poți băga fructe în el) costa $700, acum e dăcât $400. O pungă costă $7 și scoate doar un pahar de suc. Nu știu ce anume a atras la Juicero, dar a atras investiții (vreo $120 milioane) și din partea unor oameni care activează la Alphabet (compania-mamă Google). Poate toată tehnologia IoT din storcător, poate ideea de a prinde consumatorii într-un ecosistem, poate forța de presare de 4 tone cu care creatorii se laudă…

Numai că Bloomberg a luat câteva pungi Juicero și le-a stors manual. Și, ce să vezi, tot același suc a ieșit.

Ah, și dacă se întâmplă să-ți pice netul, Juicero nu va stoarce nici măcar un mililitru. Mișto, nu?


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…

Cotidiene

E bine cu autobuzul pe linia de tramvai, dar…

Aud că Primăria a găsit soluția pentru fluidizarea traficului: transformarea șinelor de tramvai în benzi speciale pentru autobuz. Prin ceea ce cred că este un exces de zel, măsura prevede ca linia 21 (Sf. Gheorghe Read more…

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…