Cred că visul umed al fiecărui antreprenor este să lanseze o gamă de produse care să prindă consumatorii într-un ecosistem. Așa s-au gândit și oamenii de la Juicero, creatorii unui storcător care funcționează doar pe baza unor pungi vândute tot de ei.

Lansat în ianuarie, storcătorul (apropo, nu pot să-i zic storcător de fructe, din moment ce nu poți băga fructe în el) costa $700, acum e dăcât $400. O pungă costă $7 și scoate doar un pahar de suc. Nu știu ce anume a atras la Juicero, dar a atras investiții (vreo $120 milioane) și din partea unor oameni care activează la Alphabet (compania-mamă Google). Poate toată tehnologia IoT din storcător, poate ideea de a prinde consumatorii într-un ecosistem, poate forța de presare de 4 tone cu care creatorii se laudă…

Numai că Bloomberg a luat câteva pungi Juicero și le-a stors manual. Și, ce să vezi, tot același suc a ieșit.

Ah, și dacă se întâmplă să-ți pice netul, Juicero nu va stoarce nici măcar un mililitru. Mișto, nu?