Cred că visul umed al fiecărui antreprenor este să lanseze o gamă de produse care să prindă consumatorii într-un ecosistem. Așa s-au gândit și oamenii de la Juicero, creatorii unui storcător care funcționează doar pe baza unor pungi vândute tot de ei.

Lansat în ianuarie, storcătorul (apropo, nu pot să-i zic storcător de fructe, din moment ce nu poți băga fructe în el) costa $700, acum e dăcât $400. O pungă costă $7 și scoate doar un pahar de suc. Nu știu ce anume a atras la Juicero, dar a atras investiții (vreo $120 milioane) și din partea unor oameni care activează la Alphabet (compania-mamă Google). Poate toată tehnologia IoT din storcător, poate ideea de a prinde consumatorii într-un ecosistem, poate forța de presare de 4 tone cu care creatorii se laudă…

Numai că Bloomberg a luat câteva pungi Juicero și le-a stors manual. Și, ce să vezi, tot același suc a ieșit.

Ah, și dacă se întâmplă să-ți pice netul, Juicero nu va stoarce nici măcar un mililitru. Mișto, nu?


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Cotidiene

Catalonia sau când ambițiile unui grup restrâns afectează milioane de oameni

De regulă, nu mă bag în astfel de lucruri, mai ales când vine vorba de o încărcătură istorică ce fierbe de foarte mulți ani. Însă, în cazul Cataloniei, nu pot să nu remarc încăpățânarea unor Read more…

Comunicare

O mică mizerie pe Republica.ro

Raluca Ion scrie pe Republica.ro un articol despre spargerea a 5 apartamente într-o singură zi. Este un fenomen îngrijorător și ar fi de aplaudat inițiativa celor de la Republica de a-l aduce în prim plan, Read more…