Mariciu scrie despre o provocare a lui Manafu. Gestul e frumos: bloggerii care vor să participe la B’est Fest trebuie să adapteze sloganul celor de la Vodafone din “Rețeaua oamenilor care…” în “Rețeaua bloggerilor care…”. Inspirația m-a lovit imediat, mai ales că această valoare se atribuie tuturor bloggerilor, fără excepție. Este sentimentul care ne îndeamnă de fiecare dată să scriem, să aranjăm în pagină, să căutăm subiecte, să dăm răspunsuri (cum e și articolul ăsta), să comentăm și să acceptăm comentariile și opiniile altora. Așadar, fără a mai lungi inutil scrierea, sloganul meu pentru Vodafone:

Rețeaua bloggerilor care ESTE!

PS: Nu vreau invitație la B’est Fest. Not my cup of tea.
foto via

Categories: Cotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Sony anunță un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea

Chiar înainte de CES, Sony a anunțat că următorul obiectiv pentru aparatele foto APS-C, montura E va fi un 18-135mm f3.5-5.6 OSS. Practic, este un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea, dar de care Sony Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…