Văzând că antreprenorul de mâna a treia nu încetează cu prostiile și de data asta aruncă noroi în blogosferă, îmi permit să concep un scenariu pentru cretin domnul în cauză.

Vremurile pe care le trăim nu sunt din cele mai grozave, bugetele tuturor se duc pe întreținere, facturi și chirii, ca să nu mai vorbim de servicii precum internetul (atât cel de acasă, cât și cel mobil). Lăsând la o parte creșterea artificială a penetrării internetului datorită rezultatelor recensământului, trendul este clar: românii vor fi din ce în ce mai conectați la internet. Operatorii de telefonie mobilă oferă telefoane și pachete de date foarte atractive, iar pentru cei ce nu au bani de trafic, metroul, Centrul Vechi, intersecțiile importante și majoritatea barurilor, cluburilor etc. oferă internet gratuit clienților. Pe lângă asta fibra optică devine ceva banal, oamenii putând beneficia de servicii rapide la prețuri acceptabile.

Cum publicul urban obișnuiește să intre cel mai des pe internet și să dea bani pe excursii, primul popas va fi Google. Și dacă blogosfera, această “gașcă de cretini idioți care se joacă cu puța în nisip”, modifică niște rezultate în motorul de căutare prin postările lor ce se poate întâmpla? Ghici ghicitoarea mea! Putem să ne uităm la ceea ce a făcut McCann Erickson prin campania “Românii sunt deștepți”. Cât de greu poate fi?

InfoTravel fură. InfoTravel sunt prosti. InfoTravel suge. InfoTravel…….. (completați pe linia punctată).


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…