În drum spre București am prins un accident grav la intersecția DN2 cu DJ203C (aka drumul spre satul Florica). Nasol, cu 4 mașini implicate, dintre care un Seat Cordoba pe care abia ce l-am putut identifica și 3 persoane rănite. Conform ISU Buzău, una dintre mașini se deplasa pe sensul spre București și a vrut să facă stânga pe DJ203C, iar mașina din spate n-a avut timp să frâneze. Alte detalii despre implicarea celorlalte mașini în accident nu sunt.

Nu e prima dată când asistăm la cazuri în care mașinile vor să schimbe subit direcția de mers, punând în pericol viața celor din jur, însă vreau să vă arăt cât de prost gestionată este intersecția respectivă.

Intersectie DN2 - DJ203

Pe lângă faptul că DN2 este cunoscut pentru benzile incomplete sau ceea ce autoritățile vor să numească șosea cu o bandă de siguranță, accesul către DJ203C nu este deloc amenajat. Atât înainte, cât și după intersecția asta, constructorul drumului a trasat benzi și a pus semne de limitare a vitezei. În schimb, zona în care azi s-a intervenit cu descarcerarea nu e la prima găzduire de accident nasol, de unde deducem că, dacă zgomotul metalelor contorsionate nu e cel puțin la fel de puternic precum bubuitura care a avut loc acum 11 ani la nici 2.5km distanță de locul de mai sus (Mihăilești), autoritățile nu mișcă.

Autostradă Ploiești – Focșani în vreo 25 de ani, anyone?

Categories: AutoCotidiene

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Când aud de taxa de solidaritate, mă aștept la anunțul unirii cu Basarabia

Hai că n-avem timp să ne tragem sufletul și primim din nou gogoașa cu taxa de solidaritate. De data asta, în valoare de 2% și plătită de angajator. Pentru ce o fi solidaritatea aia, nu Read more…

Auto

Alternativă la DN2

Pentru că am trecut peste unul dintre cele mai sângeroase weekend-uri de pe șoselele României, vă las mai jos o variantă de evitare a Drumului Național 2, între Buzău și București. Varianta e valabilă atât Read more…

Auto

Am condus Opel Crossland X

Am trecut de două ori pe la Opel GTT, reprezentanța de pe Theodor Pallady, ca să testez Opel Crossland X. Am tot vorbit despre mașina asta, de când a fost anunțată în iarnă. Pe scurt, Read more…