De când cu bulele de Facebook, fake news și scandaluri la tot pasul, e din ce în ce mai greu să te raportezi la anii care trec. Mie îmi place să intru pe un site, 130km, să derulez toată pagina unui tronson și apoi să o iau de jos în sus cu titlurile de știri.

Numai știrile în care se livrau promisiuni pe segmentul Gilău – Borș:

6 Nov 2011 Tronsonul Suplacu de Barcau – Bors din Autostrada Transilvania va fi deschis circulatiei in noiembrie 2012 Mediafax
17 Oct 2012 Guvernul esueaza al doilea an consecutiv: Nu se va deschide niciun tronson la Autrostrada Transilvania Ziarul Financiar
06 Dec 2013 Dan Sova: Autostrada Transilvania va fi gata pana in 2018 Daily Business
24 Mar 2014 CNADNR: In 2014 vor fi finalizati 93,1 km de autostrada si 194,8 in 2015 mondo news
09 Nov 2014 CNADNR deschide 56 km de autostrada in acest an, jumatate fata de 2013, si estimeaza 17 km in 2015 wall-street.ro
13 Ian 2015 Autostrada Oradea – Cluj, gata prin 2017? Bihor Online
15 Apr 2015 Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, la vizita pe santierul autostrazii A10 Sebes – Turda: Terminam Autostrada Transilvania in 2017-2018, din Brasov pana in Bors Hotnews
26 Ian 2016 Dezastrul numit Autostrada Transilvania: După 12 ani, din 415 km se circulă doar pe 50 şi se lucrează la alţi 60. Ce urmează Economica
27 Mai 2016 Inca 16,8 km din autostrada Transilvania, intre Nadaselu si Mihaiesti, au fost contractati: 100 de mil. euro si termen de 18 luni Hotnews

Și estimările și promisiunile continuă.

Pe când îmi făceam internship-ul la Top Gear (2009), știu că Giurgea plecase în perioada aia pe proaspătul inaugurat Gilău – Turda, să plimbe nu-știu-ce Merț pe un asfalt mai demn. Au trecut 8 ani de atunci și autostrada a mai câștigat doar câțiva kilometri. Iar situația generală arată așa:

harta autostrazi romania

foto via 130km.ro

Mișto.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Alternativă la DN2

Pentru că am trecut peste unul dintre cele mai sângeroase weekend-uri de pe șoselele României, vă las mai jos o variantă de evitare a Drumului Național 2, între Buzău și București. Varianta e valabilă atât Read more…

Auto

Am condus Opel Crossland X

Am trecut de două ori pe la Opel GTT, reprezentanța de pe Theodor Pallady, ca să testez Opel Crossland X. Am tot vorbit despre mașina asta, de când a fost anunțată în iarnă. Pe scurt, Read more…

Auto

Paradoxul dorinței de autostrăzi

Autostrăzile sunt marea durere a fiecărui cetățean care stă cu fundul pe patru roți și marea promisiune a fiecărui candidat ce stă cu fundul pe bugete. Niciunul nu reușește să se atingă de ele. Unul Read more…