Recent Twitter a anunțat că în pozele urcate pe rețea pot fi etichetați utilizatori (sau Tag, dacă vă e mai comod). Din câte am citit pe la noi și pe site-urile din afară, autorii au atribuit mutarea Twitter unei încercări de a fi mai social, precum Facebook.

Personal nu cred că Facebook e problema pentru Twitter, ci Instagram. Rețeaua socială a filtrelor are de foarte mult timp opțiuni ce au împrumutat de la Twitter: hashtag-uri și mesaje directe (ce-i drept, poze), plus cele luate de la Facebook, cea mai importantă fiind etichetatul, așa că Twitter răspunde cum poate: mai întâi cu filtre proprii, iar acum cu etichetatul pozelor.

Nu știu cât de mult contează faptul că utilizatorii pot posta până la patru fotografii simultan, mai ales că Twitter este rețeaua socială a instantaneului (nu că n-ar fi mai toate).

Rămâne de văzut cât de mult vor fi folosite aceste opțiuni, mai ales că vor fi strâns legate de noul design care va ajunge mai devreme sau mai târziu la toată lumea.

Via Engadget

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Comunicare

Avem lista completă de speakeri de la GPeC Summit

Numai mâine nu-i poimâine – la fel și cu GPeC Summit care își deschide porțile pe 14 noiembrie. Evenimentul ține două zile și adună speakeri locali și internaționali specializați în e-commerce și pe una (sau Read more…