Recent Twitter a anunțat că în pozele urcate pe rețea pot fi etichetați utilizatori (sau Tag, dacă vă e mai comod). Din câte am citit pe la noi și pe site-urile din afară, autorii au atribuit mutarea Twitter unei încercări de a fi mai social, precum Facebook.

Personal nu cred că Facebook e problema pentru Twitter, ci Instagram. Rețeaua socială a filtrelor are de foarte mult timp opțiuni ce au împrumutat de la Twitter: hashtag-uri și mesaje directe (ce-i drept, poze), plus cele luate de la Facebook, cea mai importantă fiind etichetatul, așa că Twitter răspunde cum poate: mai întâi cu filtre proprii, iar acum cu etichetatul pozelor.

Nu știu cât de mult contează faptul că utilizatorii pot posta până la patru fotografii simultan, mai ales că Twitter este rețeaua socială a instantaneului (nu că n-ar fi mai toate).

Rămâne de văzut cât de mult vor fi folosite aceste opțiuni, mai ales că vor fi strâns legate de noul design care va ajunge mai devreme sau mai târziu la toată lumea.

Via Engadget

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

0 thoughts on “Gânduri despre etichetarea utilizatorilor de Twitter în poze”

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…

Comunicare

Pepsi uită ce trebuie să facă un brand de răcoritoare

Bănuiesc că ați văzut reclama Pepsi care a fost imediat retrasă. Pentru cei care nu înțeleg care e tam-tamul: Pepsi e un brand de răcoritoare. Drept urmare, aria în care pot naviga din punct de Read more…