Recent Twitter a anunțat că în pozele urcate pe rețea pot fi etichetați utilizatori (sau Tag, dacă vă e mai comod). Din câte am citit pe la noi și pe site-urile din afară, autorii au atribuit mutarea Twitter unei încercări de a fi mai social, precum Facebook.

Personal nu cred că Facebook e problema pentru Twitter, ci Instagram. Rețeaua socială a filtrelor are de foarte mult timp opțiuni ce au împrumutat de la Twitter: hashtag-uri și mesaje directe (ce-i drept, poze), plus cele luate de la Facebook, cea mai importantă fiind etichetatul, așa că Twitter răspunde cum poate: mai întâi cu filtre proprii, iar acum cu etichetatul pozelor.

Nu știu cât de mult contează faptul că utilizatorii pot posta până la patru fotografii simultan, mai ales că Twitter este rețeaua socială a instantaneului (nu că n-ar fi mai toate).

Rămâne de văzut cât de mult vor fi folosite aceste opțiuni, mai ales că vor fi strâns legate de noul design care va ajunge mai devreme sau mai târziu la toată lumea.

Via Engadget

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…