“Noi, Foursquare, căutăm să oferim utilizatorilor cea mai bună experiență mobilă, de aceea am stricat aplicația, împărțind-o în două.” Asta vreau să aud de la conducerea rețelei sociale, pentru că Swarm e o idee tâmpă. Să vă dau următorul scenariu:

Intru pe Swarm, dau check-in în locul în care mă aflu și mai arunc o privire prin lista de prieteni care vizitează diferite locuri. Văd ceva cu un nume atractiv, vreau să văd mai multe detalii și aplicația mă aruncă automat în Foursquare, departe de lista de prieteni. Because fuck logic!

Dar măcar au un logo nou. Trebuie să conteze, nu?

foursquare_new_logo_02[1]

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…