Din când în când Alex mai scrie câte ceva despre Liverpool și apreciez când o echipă de fotbal se folosește de mijloacele moderne de comunicare (știu, clișeic).

Cum eu sunt fan al Barcelonei și al echipei blau-grana le-am devenit fan și pe Facebook și am analizat cum comunică clubul cu fanii săi. În general există un model ce este aplicat în preajma fiecărui meci: declarațiile pertinente ale unuia dintre jucătorii cheie, un preview al meciului (ceva statistici din întâlnirile precedente), rezumatul partidei la scurt timp după încheierea acesteia și afișarea câtorva poze. Dacă meciurile sunt importante (El Clasico, derby-ul catalan, Champions League sau finala Cupei) se livrează mai multe informații, însă niciodată în cantități deranjante.

Mi-a plăcut mult mișcarea asta: un scurt (foarte scurt, pe bune!) sondaj poate fi completat pentru a obține o reducere de 10% a cumpărăturilor din magazinul online. Mai mult decât atât, se pare că marketing-ul FCB are multe idei, lansând aplicația FCB Alert pentru Facebook și FC Barcelona World Tap pentru iOS.

PS: Au redus și cu 10% prețul tricourilor, cam era cazul.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…