Din când în când Alex mai scrie câte ceva despre Liverpool și apreciez când o echipă de fotbal se folosește de mijloacele moderne de comunicare (știu, clișeic).

Cum eu sunt fan al Barcelonei și al echipei blau-grana le-am devenit fan și pe Facebook și am analizat cum comunică clubul cu fanii săi. În general există un model ce este aplicat în preajma fiecărui meci: declarațiile pertinente ale unuia dintre jucătorii cheie, un preview al meciului (ceva statistici din întâlnirile precedente), rezumatul partidei la scurt timp după încheierea acesteia și afișarea câtorva poze. Dacă meciurile sunt importante (El Clasico, derby-ul catalan, Champions League sau finala Cupei) se livrează mai multe informații, însă niciodată în cantități deranjante.

Mi-a plăcut mult mișcarea asta: un scurt (foarte scurt, pe bune!) sondaj poate fi completat pentru a obține o reducere de 10% a cumpărăturilor din magazinul online. Mai mult decât atât, se pare că marketing-ul FCB are multe idei, lansând aplicația FCB Alert pentru Facebook și FC Barcelona World Tap pentru iOS.

PS: Au redus și cu 10% prețul tricourilor, cam era cazul.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…

Cotidiene

Emoji-urile sunt dovada că am luat-o pe arătură cu politically corectness-ul

Se discută foarte mult pe tema “corectitudinii politice” și în ce doză e suficientă pentru a nu face mai mult rău decât bine. Emoji-urile sunt dovada definitivă că ce-i mult strică. Pentru cei care au Read more…