Din când în când Alex mai scrie câte ceva despre Liverpool și apreciez când o echipă de fotbal se folosește de mijloacele moderne de comunicare (știu, clișeic).

Cum eu sunt fan al Barcelonei și al echipei blau-grana le-am devenit fan și pe Facebook și am analizat cum comunică clubul cu fanii săi. În general există un model ce este aplicat în preajma fiecărui meci: declarațiile pertinente ale unuia dintre jucătorii cheie, un preview al meciului (ceva statistici din întâlnirile precedente), rezumatul partidei la scurt timp după încheierea acesteia și afișarea câtorva poze. Dacă meciurile sunt importante (El Clasico, derby-ul catalan, Champions League sau finala Cupei) se livrează mai multe informații, însă niciodată în cantități deranjante.

Mi-a plăcut mult mișcarea asta: un scurt (foarte scurt, pe bune!) sondaj poate fi completat pentru a obține o reducere de 10% a cumpărăturilor din magazinul online. Mai mult decât atât, se pare că marketing-ul FCB are multe idei, lansând aplicația FCB Alert pentru Facebook și FC Barcelona World Tap pentru iOS.

PS: Au redus și cu 10% prețul tricourilor, cam era cazul.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Nenorociții de la Mega Mall

Cred că s-a făcut o săptămână de când parcarea de la Mega Mall are bariere și bonuri. Nimic neobișnuit până acum. Deși nu scrie nicăieri pe tichet dacă există vreo perioadă de gratuitate, câteva vizite Read more…

Cotidiene

83,4 kilometri de autostradă în 3 ani. Îndrăznește să crezi!

În decembrie 2014, Ministerul Transporturilor inaugura 28.2 de kilometri de autostradă, între Arad și Nădlac. De atunci, mândra noastră patrie s-a mai împodobit cu 83.4 kilometri. Anul acesta am inaugurat o jumătate de lot în Read more…

Cotidiene

S-o înjurăm pe Firea că îndeamnă la respectarea legii

Acum niște ani, Victor Ponta se declara împotriva unei idei doar pentru simplul motiv că Traian Băsescu era pro. Nu conta dacă ideea era bună (sau rea), Ponta era contra pentru că el trebuia să Read more…