Din când în când Alex mai scrie câte ceva despre Liverpool și apreciez când o echipă de fotbal se folosește de mijloacele moderne de comunicare (știu, clișeic).

Cum eu sunt fan al Barcelonei și al echipei blau-grana le-am devenit fan și pe Facebook și am analizat cum comunică clubul cu fanii săi. În general există un model ce este aplicat în preajma fiecărui meci: declarațiile pertinente ale unuia dintre jucătorii cheie, un preview al meciului (ceva statistici din întâlnirile precedente), rezumatul partidei la scurt timp după încheierea acesteia și afișarea câtorva poze. Dacă meciurile sunt importante (El Clasico, derby-ul catalan, Champions League sau finala Cupei) se livrează mai multe informații, însă niciodată în cantități deranjante.

Mi-a plăcut mult mișcarea asta: un scurt (foarte scurt, pe bune!) sondaj poate fi completat pentru a obține o reducere de 10% a cumpărăturilor din magazinul online. Mai mult decât atât, se pare că marketing-ul FCB are multe idei, lansând aplicația FCB Alert pentru Facebook și FC Barcelona World Tap pentru iOS.

PS: Au redus și cu 10% prețul tricourilor, cam era cazul.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Alternativă la DN2

Pentru că am trecut peste unul dintre cele mai sângeroase weekend-uri de pe șoselele României, vă las mai jos o variantă de evitare a Drumului Național 2, între Buzău și București. Varianta e valabilă atât Read more…

Cotidiene

Avem conducătorii pe care îi merităm

Un consilier local din comuna Sadu, judeţul Sibiu, a propus ca poliţiştii să anunţe mai întâi la Primărie când vin să facă razii în comună, ca oamenii să se poată feri. „Noi îi plătim, şi Read more…

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…