Mark Zuckerberg

Da, e nașpa: în ultimele săptămâni s-a dus reach-ul în jos de tot și managerii de pagină se scarpină în cap. Printre dinți Mark este înjurat și se caută soluții, că doar n-o să dăm bani mai mulți!

Din păcate mă tem că așa e. Publicul nu resimte această schimbare, atât timp cât Gigel se poate uita în continuare la albumul “Costinești 2013” a lu’ pisi. Cu alte cuvinte: publicul e în continuare pe Facebook, cel puțin în România. Și până n-o să fie Google+ răspunsul unei nevoi a schimbării din partea utilizatorilor obișnuiți, brand-urile vor rămâne în continuare pe Facebook și vor da din coate.

foto via

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Comunicare

Avem lista completă de speakeri de la GPeC Summit

Numai mâine nu-i poimâine – la fel și cu GPeC Summit care își deschide porțile pe 14 noiembrie. Evenimentul ține două zile și adună speakeri locali și internaționali specializați în e-commerce și pe una (sau Read more…