Mark Zuckerberg

Da, e nașpa: în ultimele săptămâni s-a dus reach-ul în jos de tot și managerii de pagină se scarpină în cap. Printre dinți Mark este înjurat și se caută soluții, că doar n-o să dăm bani mai mulți!

Din păcate mă tem că așa e. Publicul nu resimte această schimbare, atât timp cât Gigel se poate uita în continuare la albumul “Costinești 2013” a lu’ pisi. Cu alte cuvinte: publicul e în continuare pe Facebook, cel puțin în România. Și până n-o să fie Google+ răspunsul unei nevoi a schimbării din partea utilizatorilor obișnuiți, brand-urile vor rămâne în continuare pe Facebook și vor da din coate.

foto via

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…