Mark Zuckerberg

Da, e nașpa: în ultimele săptămâni s-a dus reach-ul în jos de tot și managerii de pagină se scarpină în cap. Printre dinți Mark este înjurat și se caută soluții, că doar n-o să dăm bani mai mulți!

Din păcate mă tem că așa e. Publicul nu resimte această schimbare, atât timp cât Gigel se poate uita în continuare la albumul “Costinești 2013” a lu’ pisi. Cu alte cuvinte: publicul e în continuare pe Facebook, cel puțin în România. Și până n-o să fie Google+ răspunsul unei nevoi a schimbării din partea utilizatorilor obișnuiți, brand-urile vor rămâne în continuare pe Facebook și vor da din coate.

foto via

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Comunicare

Ce trebuie să știți dacă mergeți la GPeC săptămâna viitoare

Între 16 și 18 mai va avea loc GPeC Summit și, pe lângă suita de speakeri locali și internaționali care vor urca pe scenă, țineți cont de următoarele. eCommerce-ul nu bate pasul pe loc În Read more…

Comunicare

Responsabilitatea informării corecte e la noi

Cazul Cristinei Tunegaru a explodat ieri pe Facebook și a fost preluat repede de site-urile de știri, inclusiv de Hotnews. Pe scurt, este vorba de o profesoară care în ianuarie i-a dat un pic cu Read more…