kim-jong-il-facebookSă vedem ce poate să faca Facebook în momentul de față:

Te poate conecta cu prieteni noi și vechi. Poate cel mai important lucru având în vedere că în permanență cunoaștem lume nouă și se întâmplă să ne conectăm de persoane cu interese comune. Opusul acestui avantaj sunt spammerii care răspund unui bot la întrebarea: Crezi că Dan Pandrea a căzut în fund când era mic? Oamenii care fac așa ceva sunt foarte plictisiți.

Te poate conecta cu celebrități și brand-uri. Evindend că vorbim de fanpages, opțiune pe care unele companii nu știu să o folosească, dar un blogger are suficient timp la dispoziție să se ocupe de pagina blogului său. Astfel, oamenii și brandurile din spatele paginilor pot să comunice mai ușor cu publicul și pot să-i implice activ în subiectele/produsele/temele pe care le lansează.

Cele două mari trăsături reprezintă motivele pentru care un utilizator renunță la MySpace și Hi5 și decide să dea Poke pe Facebook. Zuckerberg nu se mulțumește cu atât și plusează pe servicii și facilități pe care concurența le oferă deja excelent:

  • unificarea a tot ceea ce înseamnă mesaje și adăugarea @facebook.com. Yup, Facebook email has arrived!;
  • Facebook Places sau Foursquare nu ne mai trebuie (deocamdată);
  • nu în ultimul rând, Facebook Questions. Parcă începuse acum câteva luni să tropăie lumea cu un serviciu asemănător… ah da… Quora îi zice. TPU-ul nostru o fi bine în continuare?

Nu neg faptul că în continuare se vor găsi indivizi și vor folosi aceste instrumente în joacă. O să mă bucur foarte mult când o sa văd persoane care le vor folosi într-un mod responsabil (cel puțin Facebook Places).

PS: Aștept ceva și pe segmentul muzical, deocamdată văd că se folosește RootMusic (poate și altele).

Foto