kim-jong-il-facebookSă vedem ce poate să faca Facebook în momentul de față:

Te poate conecta cu prieteni noi și vechi. Poate cel mai important lucru având în vedere că în permanență cunoaștem lume nouă și se întâmplă să ne conectăm de persoane cu interese comune. Opusul acestui avantaj sunt spammerii care răspund unui bot la întrebarea: Crezi că Dan Pandrea a căzut în fund când era mic? Oamenii care fac așa ceva sunt foarte plictisiți.

Te poate conecta cu celebrități și brand-uri. Evindend că vorbim de fanpages, opțiune pe care unele companii nu știu să o folosească, dar un blogger are suficient timp la dispoziție să se ocupe de pagina blogului său. Astfel, oamenii și brandurile din spatele paginilor pot să comunice mai ușor cu publicul și pot să-i implice activ în subiectele/produsele/temele pe care le lansează.

Cele două mari trăsături reprezintă motivele pentru care un utilizator renunță la MySpace și Hi5 și decide să dea Poke pe Facebook. Zuckerberg nu se mulțumește cu atât și plusează pe servicii și facilități pe care concurența le oferă deja excelent:

  • unificarea a tot ceea ce înseamnă mesaje și adăugarea @facebook.com. Yup, Facebook email has arrived!;
  • Facebook Places sau Foursquare nu ne mai trebuie (deocamdată);
  • nu în ultimul rând, Facebook Questions. Parcă începuse acum câteva luni să tropăie lumea cu un serviciu asemănător… ah da… Quora îi zice. TPU-ul nostru o fi bine în continuare?

Nu neg faptul că în continuare se vor găsi indivizi și vor folosi aceste instrumente în joacă. O să mă bucur foarte mult când o sa văd persoane care le vor folosi într-un mod responsabil (cel puțin Facebook Places).

PS: Aștept ceva și pe segmentul muzical, deocamdată văd că se folosește RootMusic (poate și altele).

Foto


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

1 Comment

Un albastru infinit în social media | Music Oriented Blog · March 29, 2011 at 10:12

[…] ieri despre cât de tare e Facebook (teoretic), am aruncat o privire pe telefon şi am văzut logo-urile şi icon-urile reţelelor […]

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…