Dave Chappelle "For What It's Worth"

Dave Chappelle “For What It’s Worth”

Bănuiesc că ați aflat până acum că Facebook a alterat News Feed-ul a vreo 700.000 de oameni pentru a vedea care sunt reacțiile în urma știrilor pozitive sau negative. Așa cum era de așteptat, cei care luau contact cu cele pozitive ajungeau la rândul lor să emane gânduri și statusuri bune, cei care erau puși față în față cu cele negative mai aveau un pic și făceau abonament la psiholog.

Rezultatul nu este surprinzător, așa cum subliniază Vlad Petreanu, dar întrebarea este dacă acele postări pozitive au generat alte postări de bine, doar de dragul de a satisface dorința de integrare într-un colectiv pentru care viața oferă numai miere (vedeți aici).

Și mi se pare normal ca oamenii să se deprime când văd numai negativism în jurul lor, iar Dave Chappelle o spune cel mai bine:


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…

Cotidiene

Cum îți dai seama dacă oamenii vor o schimbare în bine

Știți că românii așteaptă venirea unui Mesia politic, care să ne arate calea și noi să ne schimbăm după învățăturile lui. De asemenea, știți că românii se ghidează după dictonul “să se facă, apoi respectăm Read more…