Dave Chappelle "For What It's Worth"

Dave Chappelle “For What It’s Worth”

Bănuiesc că ați aflat până acum că Facebook a alterat News Feed-ul a vreo 700.000 de oameni pentru a vedea care sunt reacțiile în urma știrilor pozitive sau negative. Așa cum era de așteptat, cei care luau contact cu cele pozitive ajungeau la rândul lor să emane gânduri și statusuri bune, cei care erau puși față în față cu cele negative mai aveau un pic și făceau abonament la psiholog.

Rezultatul nu este surprinzător, așa cum subliniază Vlad Petreanu, dar întrebarea este dacă acele postări pozitive au generat alte postări de bine, doar de dragul de a satisface dorința de integrare într-un colectiv pentru care viața oferă numai miere (vedeți aici).

Și mi se pare normal ca oamenii să se deprime când văd numai negativism în jurul lor, iar Dave Chappelle o spune cel mai bine:


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…

Cotidiene

Un canal de Youtube pentru fanii minimalismului

Matt D’Avella e un tip care trăiește într-un apartament minimalist și vorbește pe Youtube despre asta. Bine, a și regizat un documentar pe aceeași temă – îl puteți vedea pe Netflix. Motiv pentru care (probabil) Read more…

Cotidiene

Sunt curios ce influență poate avea un retailer asupra unui serviciu de curierat

Pentru cei care mă știu, povestea coletului Urgent Cargus din preajma Crăciunului este cunoscută. Pe scurt: un produs comandat de pe ASOS și livrat perfect până la Oradea de către DHL a ajuns în mâinile Read more…