Am adunat atâtea povești despre FJSC încât pot spune răspicat că e o facultate de toată jena. De la poveștile soților Coman, până la Bădău am auzit tâmpenii multe și povești ale studenților care își dau seama prea târziu că FJSC-ul va intra în categoria “trebuie să termin o facultate”.

Ultima poveste se leagă de clasicul în viață, Horea Bădău. Credeam că n-o să mai abordez subiectul, însă modul în care domnia sa (vezi, am respect pentru profesori, nu ca nesimțitul de Auraș) tratează un subiect scăpat de sub control mă fascinează.

Din punctul meu de vedere Piticu putea să-l înjure pe Bădău de mamă în privat, însă ca profesor de FJSC să faci publică o discuție privată și să dai la liber numărul de telefon al bloggerului mai devreme menționat, denotă ipocrizie. Cum era aia cu etica și deontologia în presă? Dă-o-n mă-sa! La ce ne trebuie? Hai să ne spălăm izmenele în public și apoi să mergem la cursuri și să ne prefacem că mirosul de ciorapi e brusc transformat în arome de zambile.

Drept urmare, dragi elevi de a 11-a și a 12-a, evitați FJSC-ul! Jurnalismul adevărat e pe moarte (uitați-vă la rapoartele SATI), găsiți-vă alte pasiuni. Orice, numai nu mizeria asta de facultate.

PS: Profesorul meu de media a plecat de la FJSC la CRP pe motiv că nu putea să-și facă treaba.

facepalmfoto via

Categories: Comunicare

Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

2 Comments

Kristofer · March 11, 2013 at 15:58

Anul trecut eram pe cale sa dau la FJSC. Mi-am depus dosarul, am vazut care-i treaba pe-acolo, iar la admitere nu m-am mai prezentat. Consider ca am luat o decizie de nota zece. 🙂

    dan · March 11, 2013 at 16:00

    Te felicit!

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Cum poți oferi ajutorul unui chinez

Eram în facultate și învățam niște particularități sociale ale diferitor popoare. Dintre toate, una mi-a rămas bine în memorie. Conform profesorului de la curs, chinezii sunt un popor foarte centrat în sine (știu, n-ați fi Read more…

Comunicare

IKEA, încărcarea wireless, iPhone 8 și niște ad-uri bune

IKEA nu se află la primul episod în care ia filosofia (sau marketing-ul) Apple și o adaptează propriului brand. Au făcut asta cu unul dintre cataloagele lor, iar de data asta au venit cu niște Read more…

Auto

Renault: când wishful thinking merge prea departe

Brandurile care comunică o viață ideală sunt demne de urmărit mai ales pentru momentele când uzează placa asta pentru cele mai banale lucruri. Azi, schimbarea plăcuțelor de frână. Renault s-a gândit să deschidă Paintu’ (acum, Read more…