Acum câteva minute am avut parte de cel mai mișto moment în social media. Cu gândul că Barcelona joacă în seara asta cu AC Milan, m-am gândit că ar fi foarte bine să am berea catalanilor alături de monitor. Am dat pe Twitter, iar Estrella Damm a răspuns:

Ca să recapitulăm: un brand din Spania are un cont în engleză, cu care urmărește tot Twitter-ul și răspunde utilizatorilor, indiferent de limbă. How cool’s that? Nu degeaba mi-a plăcut reclama pe care au făcut-o cu Cesc Fabregas.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Urgent Cargus a primit un colet

Urgent Cargus a primit în depozitul din București un colet, în data de 14 decembrie. Conform vânzătorului, trebuia să ajungă la mine pe 15. Ideal ar fi fost să ajungă până de Crăciun (23 decembrie). A Read more…

Cotidiene

Sony anunță un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea

Chiar înainte de CES, Sony a anunțat că următorul obiectiv pentru aparatele foto APS-C, montura E va fi un 18-135mm f3.5-5.6 OSS. Practic, este un obiectiv pe care nimeni nu-l vrea, dar de care Sony Read more…

Cotidiene

Propriul interes – de la nivel înalt, la genunchiul broaștei

Ne uităm îngroziți la cum măcelăresc băieții ăștia legile justiției din cauza a ceea ce eu rezum la propriul interes. Propriul interes de a nu pierde puterea, de a nu face pârnaie și de a Read more…