Acum câteva minute am avut parte de cel mai mișto moment în social media. Cu gândul că Barcelona joacă în seara asta cu AC Milan, m-am gândit că ar fi foarte bine să am berea catalanilor alături de monitor. Am dat pe Twitter, iar Estrella Damm a răspuns:

Ca să recapitulăm: un brand din Spania are un cont în engleză, cu care urmărește tot Twitter-ul și răspunde utilizatorilor, indiferent de limbă. How cool’s that? Nu degeaba mi-a plăcut reclama pe care au făcut-o cu Cesc Fabregas.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Cum să nu te prindă toamna cu nădragii lăsați în propriul magazin online

E iulie, e vacanță, viața e mișto. Dar dacă te gândești că mai sunt abia 2 luni până la toamnă, îți dai seama că nu mai ai mult să pregătești campaniile pentru perioada în care Read more…

Cotidiene

Dacă aș fi primar (5): Ionuț e un jegos

Bine ați venit în seria de articole care nu propun autostrăzi suspendate, revoluție în trafic în 6 luni și zone metropolitane! Articolele “Dacă aș fi primar” cuprind idei simple, care pot îmbunătăți vizibil bunul mers Read more…

Cotidiene

Canicula a salvat Bucharest Food Festival

Sâmbătă a fost genul ăla de zi în care rufele s-au uscat într-o oră (sau poate chiar mai puțin). A fost și ziua în care am trecut pe la Bucharest Food Festival. S-a ținut în Read more…