Acum câteva minute am avut parte de cel mai mișto moment în social media. Cu gândul că Barcelona joacă în seara asta cu AC Milan, m-am gândit că ar fi foarte bine să am berea catalanilor alături de monitor. Am dat pe Twitter, iar Estrella Damm a răspuns:

Ca să recapitulăm: un brand din Spania are un cont în engleză, cu care urmărește tot Twitter-ul și răspunde utilizatorilor, indiferent de limbă. How cool’s that? Nu degeaba mi-a plăcut reclama pe care au făcut-o cu Cesc Fabregas.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Comunicare

Îmi place branding-ul Echipei Naționale de fotbal

Da, cred că sunt unul dintre puținele persoane care chiar apreciază gestul Echipei Naționale. Pentru că, spre deosebire de acum 20 de ani, când convocarea la Națională era cea mai mare onoare, astăzi jucătorii par Read more…

Comunicare

Facebook și activarea microfonului pentru a servi ad-uri

A ieșit în spațiul public ideea că Facebook ar cam asculta despre ce vorbim pe lângă telefon, ca mai apoi să ne servească ad-uri targetate. Sună a conspirație de tinichea de aluminiu, iar Facebook neagă Read more…

Cotidiene

Catalonia sau când ambițiile unui grup restrâns afectează milioane de oameni

De regulă, nu mă bag în astfel de lucruri, mai ales când vine vorba de o încărcătură istorică ce fierbe de foarte mulți ani. Însă, în cazul Cataloniei, nu pot să nu remarc încăpățânarea unor Read more…