Acum câteva minute am avut parte de cel mai mișto moment în social media. Cu gândul că Barcelona joacă în seara asta cu AC Milan, m-am gândit că ar fi foarte bine să am berea catalanilor alături de monitor. Am dat pe Twitter, iar Estrella Damm a răspuns:

Ca să recapitulăm: un brand din Spania are un cont în engleză, cu care urmărește tot Twitter-ul și răspunde utilizatorilor, indiferent de limbă. How cool’s that? Nu degeaba mi-a plăcut reclama pe care au făcut-o cu Cesc Fabregas.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Related Posts

Cotidiene

Românii luptă împotriva prețului la pompă cu un nou protest de o zi

În timp ce treburi mult mai importante se întâmplă în țară, un tip a pus pe Facebook (nu dau link, că vă speriați ce e acolo) un eveniment prin care anunță mare protest de o Read more…

Cotidiene

Am testat Ape Rider

În ultimele săptămâni s-a tot stricat tramvaiul de pe Petricani, evenimente ce s-au suprapus cu lansarea serviciului Ape Rider. Practic, este un GetPony pentru cei ce preferă bicicleta. Plus că este mult mai ieftin. Serviciul Read more…

Cotidiene

RCS-RDS este tras în jos de către echipele de teren

Mi-e greu să înțeleg logica RDS de a subcontracta echipe de mediocri. După episodul de acum 3 ani și jumătate, am constatat că oamenii care vin să-ți bage net în casă în continuare n-au habar Read more…