Acum câteva minute am avut parte de cel mai mișto moment în social media. Cu gândul că Barcelona joacă în seara asta cu AC Milan, m-am gândit că ar fi foarte bine să am berea catalanilor alături de monitor. Am dat pe Twitter, iar Estrella Damm a răspuns:

Ca să recapitulăm: un brand din Spania are un cont în engleză, cu care urmărește tot Twitter-ul și răspunde utilizatorilor, indiferent de limbă. How cool’s that? Nu degeaba mi-a plăcut reclama pe care au făcut-o cu Cesc Fabregas.


Dan Pandrea

Common sense owner. Electronic music, photography and tech.

Leave a Reply

Related Posts

Cotidiene

Acțiunile statului ca metaforă

Mi-am adus aminte de o fază de când locuiam în Buzău. Eram undeva prin zona stadionului și așteptam pe cineva. Pe partea cealaltă a străzii, vedeam un cerșetor undeva la 60 de ani cum mergea Read more…

Cotidiene

E bine cu autobuzul pe linia de tramvai, dar…

Aud că Primăria a găsit soluția pentru fluidizarea traficului: transformarea șinelor de tramvai în benzi speciale pentru autobuz. Prin ceea ce cred că este un exces de zel, măsura prevede ca linia 21 (Sf. Gheorghe Read more…

Cotidiene

Nu există motivație mai mare decât foamea

Bănuiesc că ați văzut știrea conform căreia un sfert din tineri nu studiază sau nu muncesc. Să mă apuc acum să zic cum am muncit eu “la viața mea” nu ar rezolva mare lucru într-un Read more…